Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Vad är det där? Jag menar, varifrån har du klippt ut det? :wacko: Förhoppningsvis inte nån riktig sida, då är ju tjejen överdrivet sugen.... :shifty:

Cybersex ser du väl ?

Jag har skiten på två papper som två av mina klasskompisar skrev ut från någonstans.

Så jag var tvungen att skriva in skiten igen >.<

Ti ha hi ho he hö hu. Phew. Där fick man sig ett gott skratt ( :o ).

How come att du tänker på mig? :o Vill du testa någon gång? :wub:

Jag tänker på att det säkert skulle kunna vara du som driver med en stackars flicketös som är upp över öronen sugen på lite cybersex. Det är precis din stil att driva med folk ;)

I would love to try ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker på att det säkert skulle kunna vara du som driver med en stackars flicketös som är upp över öronen sugen på lite cybersex. Det är precis din stil att driva med folk :shifty:

I would love to try :o

Eller så är det Bengt, 60+, 110kg som sitter i sin lilla trånga lägenhet och är desperat! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker på att det säkert skulle kunna vara du som driver med en stackars flicketös som är upp över öronen sugen på lite cybersex. Det är precis din stil att driva med folk :shifty:

Låter precis som vår vän, Maimstream :wacko:

-------

En lite rolig musikvideo som en (vill inte säga kompis men) bekant till mig har gjort :o

Flicka lilla

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

< Syntacs> It's a shame Nintendo isn't releasing today, because they could have an advertising campaign that said "Happy Hallowiin! Don't forget to trick or twiit!", and we'd all be like "Hah! What a delightful pun from the loveable and eccentric Japanese.", and Sony would say "Uh, Happy Thanksps3ing. Err. Shit."

*edit*

Skrev fel sida.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...