R2D2 Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Den där sidan laggar mest helatiden så jag orkade inte vänta på bilden. Höhö. Eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Haha jag är inte världens aktivaste människa i den här tråden, sorry för den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Dagens... Redigerad 15 november, 2006 av Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Bajsalesering @ Gtasajten nyheter Den australiensiska snorbögbajsen Gamepro har som första bögbajs avslöjat nerbajsning om det kommande GTA-snoret till PSP, Vice City Stories. Förutom ny nerbajsning finns det även några bilder som kan åskådas genom att rövkräma GTAPortable.com där även fullständiga "scans" från bögbajsen finns. Ny nerbajsning: - Man runkar Victor Vance, Lance Vance bror som dog i introt till Vice City - Snoret utrunkar sig 1984, två år innan Vice City - Första GTA-snoret med pissskotrar! - Mulitiplayerstöd liknande det till PSP-versionen av LCS. - VCS är större än Vice City (?!) - Man kan simma - Längre draw distance än PS2-versionen av Vice City För en vecka sedan släpptes även snorets "boxart". Ni hittar den hos Gamespot. Källa: GTAPortable.com // Tipstack: MrL0c0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Dagens... Lol är också att du glömt stryka över din xfire profil på ett ställe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Hehe, tro det eller ej, men slumpen gjorde att vi lade de här orden precis eefter varandra. Våran konversation där till höger känns verkligen otroligt grabbig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Hehe, tro det eller ej, men slumpen gjorde att vi lade de här orden precis eefter varandra. Våran konversation där till höger känns verkligen otroligt grabbig. Varför började ni spela utan mig era jävlar ? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) >> Ehy kolla en misslyckad post! << Redigerad 15 november, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Varför började ni spela utan mig era jävlar ? :'( För att ditt msn inte funkade!! (Eller så ignorerade du mig bara) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Christian mom Hehe, det är roligast i början. -not a CHRISTIAAAN!! (falsett) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 För att ditt msn inte funkade!! (Eller så ignorerade du mig bara) Hmpf, jag både skrek och vibbade massor av gånger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Christian mom Hehe, det är roligast i början. -not a CHRISTIAAAN!! (falsett) Läskig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Lol är också att du glömt stryka över din xfire profil på ett ställe Haha, jo jag såg det sen. Men what the hell, ni vet att jag kallas Boomer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Dagens... Du behöver inte censurera, din sig avslöjar allt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Christian mom Hehe, det är roligast i början. -not a CHRISTIAAAN!! (falsett) Get the fuck out off my house! In Jesus name I pray! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Spelade GTA: SA tidigare idag... Var och gled runt i Commerce (vid uppfartsrampen från motorvägen, vid brandstationen i Los Santos). Då ser jag en polisbil fara förbi, och ett par bimbos (båda likadana i röd kjol), springer efter polisbilen i full fart! Attraktiv polis eller korkade fruntimmer... Avgör själva! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Dagens lol, SA edition? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Mario och Luigi i GTA Vice City Extremt rolig om du har samma humor som mig vill säga. http://www.youtube.com/watch?v=10dWn8uUYN8 Redigerad 15 november, 2006 av JMC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag skiter i om den har varit uppe tidigare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=fcbuiT8kgwY Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts