Sjolander Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Dagens lol är nog jag imorse. Hade suttit och spelat F.E.A.R ett tag, jag klagade över att det hackade ibland trots att jag sänkt grafiken för att få bort det. Spelar ett tag till, och varje gång det händer något spännande så börjar spelet hacka, och varje gång jag är i strid, eller varje gång jag rycker i en låst dörr. Jag tröttnar snabbt och stänger av "Skiten" som jag ville kalla det då. När jag kommer ut till Windows så märker jag vad som var felet. Jag hade haft xFire igång, och varje gång det händer något spännande så har ju jag backat några steg (Gör så autmotaiskt för att få mer tid att se vad som händer så man inte rusar rakt in i skiten). Jämt när jag är i strid så springer man ju fram bakom ett hörn, rakar av något skott och backar tillbaka igen. När man ryckt i en låst dörr så backar man ju också bakåt ifrån den innan man gör en häftig snärt med musen och gör en 180. Problemet var att jag hade bindat (svengelska) S-tangenten till Screenshotstagaren i xFire, och varje gång jag tagit steg bakåt så har ju xFire börjat bränna av screenshots, och när xFire gör det så stannar spelet upp en liten stund, men eftersom jag håller in S så blir det ju skapliga hack Så när jag spelat klart satt jag där med 93 bilder att rensa igenom Haha.. Fan vad roligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Och så vart det dagens lol iallafall. Redigerad 11 november, 2006 av _ThuuG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 . http://video.google.ca/videoplay?docid=885...p;q=fat+dancing Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vem var det som postade det där klippet där en kinesmamma blev sur på sitt barn för att han fick typ B+ i engelska? Om någon vet, skulle den kunna länka den igen? Rolig som satan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Body Bouncer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Är det såhär det brukar se ut när du träffar farfar ? http://www.youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Eamma andersson är kunnig! En klassiker, så jävla klockren! Accordion Music Också bra, men jag tror att dom har redigerat den en del. Tror faktiskt att han förstod engleska, men eftersom man inte fick se filips mun, så är det stor risk att dom klippt om ljudet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Fartpolis körde i diket vid kontroll "Polismannen klarade sig undan utan skador, men trafipaxbilen totalkvaddades, uppger VG Nett." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Fartpolis körde i diket vid kontroll "Polismannen klarade sig undan utan skador, men trafipaxbilen totalkvaddades, uppger VG Nett." Vad är roligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Body Bouncer.WHERE CAN I GET ONE? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Giraff i kvicksand HAHA HAHA AHA HA HA HAA HAHA AH HAHA HAA HAHAHAHA! HAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 HAHA HAHA AHA HA HA HAA HAHA AH HAHA HAA HAHAHAHA! HAHA! Skojigt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Skojigt? HAHA HAHA AHA HA HA HAA HAHA AH HAHA HAA HAHAHAHA! HAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Bara undrade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Bara undrade.HAHA HAHA AHA HA HA HAA HAHA AH HAHA HAA HAHAHAHA! HAHA! Redigerad 12 november, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Hehe, vad har jag satt igång? Karatemorfar: Jopp, jag tyckte den filmen var grymt rolig! Tomtefar var det visst. Blandar ihop dem hela tiden. Redigerad 12 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Vad är roligt? Mjä, felstavning, plus klumpiga poliser Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 WHERE CAN I GET ONE? De sa det i reklamen, dammäss. Bodybouncer.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 http://www.break.com/index/movie_trailer_g...lafontaine.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Lajnux drog ett kul skämt för mig: Fjortisar är som tofflor, sköna att sätta på men inget man går ut på stan med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts