Jacker Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Godfather la upp den på förra sidan. Han ska dööö Jacker: Hahahahaha Redigerad 10 november, 2006 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Haha ...Han, Katten, gör en "superman" ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 {1-30 shorts} http://www.biteycastle.com/main.html Några roliga: 1, 2, 4, 13, 20 & 27. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Det roliga är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Det roliga är? Det får du bestämma själv? Redigerad 10 november, 2006 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 {1-30 shorts} http://www.biteycastle.com/main.html Några roliga: 1, 2, 4, 13, 20 & 27. Hahaha! Jag gillar 9, 18 och 28. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Det får du bestämma själv? Har nog inte samma humor. Bilden ser bara otäck ut. Ser ut som hon får spasmer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Skribb, är alla hämtade från olika samlag/porrfilmer? Drog slutsatsen då jag såg bild nr 3. (...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 SCOOOOOOORE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Ja, det kan man fråga sig. Tyckte att det var redigt kul i och med att papper inte ens är i närheten utav varken påse, sten eller en sax. Han som skrev måste haft mycket annat i huvudet. EDIT: Swat och Böögner, Coolt att ni också fann det roande . Mogen du är som kallar mig bögner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Mogen du är som kallar mig bögner. Ere så? Ber om ursäkt i alla fall. Redigerad 10 november, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Så du tycker att det är helt befogat att därför göra om det svenska till Sten, sax, papper? Nej, men skribentes misstag är i alla fall grundat i logiken. Skribb, är alla hämtade från olika samlag/porrfilmer? Drog slutsatsen då jag såg bild nr 3. (...) Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Från GT.se: Rosing ringer Telefonen ringer. Jag lyfter den och svarar. En röst säger: – Hej det är Linda Rosing. Jag skrev en debattartikel åt er 3 augusti och jag har inte fått betalt. Jag säger: – Jag känner inte igen det men vänta så ska jag kolla. Jag tittar i pärmen med alla ledarsidorna och i augusti är inte Rosing med alls. – Jag hittar inget av dig, säger jag i luren. Och dessutom betalar vi aldrig för debattartiklar på ledarsidan. Du menar inte fjärde sidan? i så fall ska du snacka med Leo på Expressen... – Nej, nej, säger Linda Rosing. Jag sitter med fakturorna här och jag minns att jag snackade med en tjej i Göteborg och hon tyckte den var bra så jag skulle få betalt. Visst hade ni en tjej där i somras? – Ja säger jag, hette hon Miriam Nordfors? – Njae, kommer inte ihåg riktigt. Jag säger: – Jag ska undersöka detta och så ringer jag dig. Hon ger mig sitt mobilnummer och jag frågar Saxmannen om han vet något och han säger: – GP. – ?? – Jo, debattartikeln gick i Göteborgs-Posten och det berättade jag för Linda Rosing när hon ringde hit och surrade för ett par veckor sedan, säger Saxmannen. Jag ringer Linda. – Det var i Göteborgs-Posten, säger jag. – Var har jag kommit nu någonstans? säger Rosing. – Till GT, Göteborgs-T-i-d-n-i-n-g-e-n, säger jag. Rosing: – Och det är inte samma? Jag: – Nä. Linda Rosing: – Förlåt mig, har du telefonnumret till Göteborgs-Posten? – Nej, tyvärr, säger jag. – Då ringer jag Expressen i Stockholm. Jag frågar: – Varför ska du ringa Expressen i Stockholm? Linda: – För att fråga efter numret till Göteborg-Posten. Jag säger: – Okej. Trevlig helg på dig Linda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Från GT.se: Har för mig att jag läst den 2 gånger tidigare här. Senast för ca 1-2 veckor sen om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Har för mig att jag läst den 2 gånger tidigare här. Senast för ca 1-2 veckor sen om jag minns rätt. Jag kollar inte den här tråden så ofta, så det har säkert stått här innan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Dagens (nattens) reality check: A Catholic nun has been sentenced to 30 years for helping militia kill hundreds of people hiding in a hospital during Rwanda's 1994 genocide, an official said Friday. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vad i hela fridens namn? G.I. Yo säger: ja går å lägger mig ja piss nödig.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vad i hela fridens namn? Sängvätare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts