_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Tyskar diggar pippi Långstrump! Hahaa, fan vad bra det lät! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hahaa, fan vad bra det lät! Shit vad det skakade! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Tyskar diggar pippi Långstrump! Hahahahahah lol New Numa uru hey säkert postad men det skiter jag i Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Deam, Vilken historia det blev av våra snöbollar. Klicky Sticky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 När/Var/Hur ska man börja skratta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Vad har det med artikeln att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hahaha, pranks äger. Bank Robber Prank Curiosity Prank Wheelchair Prank Skrattade mest åt Curiosity Prank. Hahaha! Bank Robber hade jag redan sett men Curiosity Prank var helkul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Din farmor e så gammal så att hon har fått en hörsel skada av BIG BANG. Din mamma e så fet så att hon använder ekvatorn som bälte. Din farmor är så gammal så att hennes bröstmjölk är pulver. Din mamma är så stor och tjock att hon har mindre mammor cirkulerande kring sig. Hahahahahah lol New Numa uru hey säkert postad men det skiter jag i Jepp, en sisådär tre-fyra gånger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Tyskar diggar pippi Långstrump! Du gjorde min kväll där, Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Tyskar diggar pippi Långstrump! Hahahah "rolig" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hahaha, pranks äger. Bank Robber Prank "I just want some noodles" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Fitta. "Do you have a fitta?" "No I'm Female." "Ok. =(" "Bye!" "Bye!" "ok." Gnahah. --- 1. >:3 It's a lion. Yeah, a liJESUS CHRIST IT'S A LION GET IN THE CAR!! >:3 rawr, I'm a lion! Redigerad 7 november, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Fitta. "Do you have a fitta?" "No I'm Female." "Ok. =(" "Bye!" "Bye!" "ok." Gnahah. Haha, vilken mupp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kanske jag som har konstig humor men jag kan inte sluta skratta http://www.youtube.com/watch?v=TJ01iVKQm8k Den är kanske någon/några månader gammal, men ändå rolig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Urban Dictionary äger. :3 Commonly mistaken as a "cute face", :3 is actually a symobol used when you want to Tea bag someone. *Tea bag - To perform the tea bag, have the girl lay flat on her back. Then you squat over her with your hands on your knees, and gently dip your nut sac in and out of her mouth in a motion similar to performing some kinda fucked up yoga exercise. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kontoret . Gjord av en kille i min skola. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kontoret . Gjord av en kille i min skola. LAWL! "Plötsligt kom det inte en drake in på kontoret" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Urban Dictionary äger. :3 Commonly mistaken as a "cute face", :3 is actually a symobol used when you want to Tea bag someone. *Tea bag - To perform the tea bag, have the girl lay flat on her back. Then you squat over her with your hands on your knees, and gently dip your nut sac in and out of her mouth in a motion similar to performing some kinda fucked up yoga exercise. "some kinda fucked up yoga exercise." Hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kontoret . Gjord av en kille i min skola. "Plötsligt drack en optiker en kopp te" Ha HA H aa hAHA hh aah ahhaa HAAaa!! (Mitt bästa sätt att "illustrera" skrattattacker. Haha, ja fyfan. Det var det bästa på länge! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts