kariya Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Hon sa: Umeå... NEJ VÄNTA!!! STOCKHOLM!!!!! Men hon fick fel ändå. Man ska inte ha så bråttom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Hon sa: Umeå... NEJ VÄNTA!!! STOCKHOLM!!!!! Men hon fick fel ändå. Ah, okej. En polare som skrev att hon sa Luleå på MSN. Ser aldrig på TV. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ah, okej. En polare som skrev att hon sa Luleå på MSN. Ser aldrig på TV. Då borde du ha jävligt tråkigt, ingen TV Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Då borde du ha jävligt tråkigt, ingen TV Du har inget liv om du tror att man inte kan ha kul utan TV. Döskalle-möss-pöjk. Redigerad 27 december, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 taskigt att lägga ut numret sådär ni borde verkligen skämmas. speciellt du jacker!! det har hännt våran familj en gång att många har ringt och sagt en massa störda saker. det va ett helvette! vi bytte nummer tillslut Varför i helvete skyller du på mig för? Det är ju Weener och Crice som ligger bakom detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Bah! Orka se på TV här i den extremt vilda, farliga och livliga staden Umeå? *host* Nä. Har bara 1:an, 2:an och 4:an... Ser bara på nyheterna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Varför i helvete skyller du på mig för? Det är ju Weener och Crice som ligger bakom detta. Kanske för att du hjälpte till med att lägga ut numret på en lunar! Men inget mer snack om det, ska ni snacka om det snacka via PM! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Hon sa: Umeå... NEJ VÄNTA!!! STOCKHOLM!!!!! Men hon fick fel ändå. jag såg oxå vilket ..... jaaa.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Hagrids Wild Testical säger: I thought uyo might wanna talk to me considering i'm drunk [F] | CDON.com: "Din ordervara är dellevererad"... säger: wee Hagrids Wild Testical säger: i have a feeling you like talking to drunkards [F] | CDON.com: "Din ordervara är dellevererad"... säger: okay.. first question.. how did you get drunk? Hagrids Wild Testical säger: i drank a bottle of rum... i have the felling i'm a pirate Hagrids Wild Testical säger: pirates drink rum Lite längre fram i konversationen.. [F] | CDON.com: "Din ordervara är dellevererad"... säger: Okay.. back from wherever you were going.. Canberra? Hagrids Wild Testical säger: aye Hagrids Wild Testical säger: no.. i'm at my cousins house Hagrids Wild Testical säger: and we just got back from drinking rum and coke on the schools roof Hagrids Wild Testical säger: and screaming [F] | CDON.com: "Din ordervara är dellevererad"... säger: coke as in cocaine or coca cola? Hagrids Wild Testical säger: "America! Fuck Yeah!" from the heights of the roof Hagrids Wild Testical säger: coca cola [F] | CDON.com: "Din ordervara är dellevererad"... säger: too bad Hagrids Wild Testical säger: we are both to poor for cocaine [F] | CDON.com: "Din ordervara är dellevererad"... säger: glue is a substitute [F] | CDON.com: "Din ordervara är dellevererad"... säger: almost a gangsta rhyme Hagrids Wild Testical säger: for lubricant? [F] | CDON.com: "Din ordervara är dellevererad"... säger: nah, for cocaine.. makes you high as a house Hagrids Wild Testical säger: i'm high as a mouse ------- Dagens läxa. Tala aldrig med ett fyllo från Australien. Jag är "[F].." Redigerad 27 december, 2004 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) <cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ? <Zaq> shot <cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum < fologirl> såg värsta lodisen på 50 år som gled på gruset fram till mig < fologirl> så jag tänkte bara wtf och kollade bort < fologirl> så sa han till mig < fologirl> "sådär kan man göra i nya halflife" Redigerad 27 december, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 <cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ? <Zaq> shot <cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum Haha! Fan vad jag flabbade! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Haha! Fan vad jag flabbade! Då har du dålig humor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Nej, du har. Jag garvade som fan själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Nej, du har. Jag garvade som fan själv. Tycker det var ganska barnsligt bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Tycker det var ganska barnsligt bara. Barnsligt men så jävla roligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Hah, jag tog på mig min Halloween-mask och visade det australienska fyllot i webcam. Resultat: Hagrids Wild Testical säger: you don't piull that shit on me when i'm likr this Hagrids Wild Testical säger: i'll cry man Redigerad 27 december, 2004 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Hah, jag tog på mig min Halloween-mask och visade det australienska fyllot i webcam. Resultat: Hagrids Wild Testical säger: you don't piull that shit on me when i'm likr this Hagrids Wild Testical säger: i'll cry man haha, va e fyllots msn? eller e de msn ni snacka på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 haha, va e fyllots msn? eller e de msn ni snacka på? Hehe, jo, det var MSN.. hans adress är pumping_puppy@hotmail.com, men han är en trevlig fan, så fula dig inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Hah, jag tog på mig min Halloween-mask och visade det australienska fyllot i webcam. Resultat: Hagrids Wild Testical säger: you don't piull that shit on me when i'm likr this Hagrids Wild Testical säger: i'll cry man Om jag addar dig så bjud in mig i konversationen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Om jag addar dig så bjud in mig i konversationen! [F] | CDON.com: "Din ordervara är dellevererad"... säger: You are el smarto Hagrids Wild Testical säger: Ah... Genious i'd say [F] | CDON.com: "Din ordervara är dellevererad"... säger: Maybe so, but then you wouldn't be modest Hagrids Wild Testical säger: aye Hagrids Wild Testical säger: i'd be the town drunkard [F] | CDON.com: "Din ordervara är dellevererad"... säger: you already are, but fo sho Hagrids Wild Testical säger: hey man.. i probably need osme sleep Hagrids Wild Testical säger: so i'm off to the bed Hagrids Wild Testical säger: night --- Jepp.. ska snacka mer med'n sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts