Spam Snuten Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Världens bästa recension av Super Mario Bros 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Världens bästa recension av Super Mario Bros 2 Hahahaha! Hilarious. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Skaffa ett liv, skaffa habbo?! http://img82.imageshack.us/img82/7563/habbohq7.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Skaffa ett liv, skaffa habbo?! Haha lol! Ofta man får ett bättre liv om man skaffar habbo! Eller får man det? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Haha lol! Ofta man får ett bättre liv om man skaffar habbo! Eller får man det? :'( De menar nog att man skall skaffa sig ett Habbo-liv så man får vara med på "Habboween". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 De menar nog att man skall skaffa sig ett Habbo-liv så man får vara med på "Habboween". Vad nu det är och varför man nu skulle vilja vara med på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Det är en jävla töntvärld med andra "habbos" man lever i med pixlade gubbar. Man går bara runt och chattar helt enkelt, och man kan också inreda sitt rum men då måste man ha pengar (riktiga pengar, ja! ). Fråga mig inte hur jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Det är en jävla töntvärld med andra "habbos" man lever i med pixlade gubbar. Man går bara runt och chattar helt enkelt, och man kan också inreda sitt rum men då måste man ha pengar (riktiga pengar, ja! ). Fråga mig inte hur jag vet. Hur vet du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur vet du? Äsch. Tror att de annonserade på Hotmail förr i tiden, om Habbo. Nyfiken som jag var tryckte jag och joinade, men min "antal-login"-logg har inte ökat sen dess. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Hur man skapar persierkatter! (stavning?) Reklam Taijm Redigerad 30 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur man skapar persierkatter! (stavning?) Hahahaahah De är ju sant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Från ungdomar.se: "Jag har en deperation tror jag. Jag är så fixerad på mina betyg jag vill ha MVG eller VG i de ämnen jag kan pluga. Jag får plugga så himla mycket att jag inte känner harmoni i mitt liv. Jag vet inte vad jag ska bli, jag går på BF - Barn och fritid. " HAHAHA, Barn och fritid!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 HAHAHA, Barn och fritid!? Det är väl bra med höga betyg för det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur man skapar persierkatter! (stavning?) Haha , så jävla roligt, förvånat, uttryck den får . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) http://img206.imageshack.us/img206/8007/lolsb0.gif Detta firar jag med att posta ett par roliga filmer! http://video.google.com/videoplay?docid=11...82884&q=lol Klassikern: Jag varnar för hög skrattfaktor på denna! Värd att nämnas! Den lilla mannen i vit skjortas piruetter och totala flippar. Även bögen i beige/brun kavaj som verkligen tror att han kan sjunga: http://www.youtube.com/watch?v=6T-geLfWlkI Redigerad 30 oktober, 2006 av samuelszon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Nya knappnytt... denna gången är det skåne som får smällen. ^^ Jag fattade inte vad komikern sa. Dom kunde gjort den lite roligare... drivit lite mer med skånskan kanske. Snälla inga "O jag blir så arg när folk snackar skit om skåne!!!!!1111ettettett " Redigerad 30 oktober, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Nya knappnytt... denna gången är det skåne som får smällen. ^^ Jag fattade inte vad komikern sa. Dom kunde gjort den lite roligare... drivit lite mer med skånskan kanske. Snälla inga "O jag blir så arg när folk snackar skit om skåne!!!!!1111ettettett " HHAHAHA! <4 Knatten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Monty Python: Lancelont stormar slottet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Hör ni va dom sjunger för nått http://www.flurl.com/item/Stadion_u_198566 Redigerad 30 oktober, 2006 av Master_812 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hör ni va dom sjunger för nått http://www.flurl.com/item/Stadion_u_198566 Lol :S Pippi långstrump. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts