SlewME Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 [ ]Inte nog med att den redan är postad en gång, utan det var du som postade den då också[/ ] Tänkte också på det. Det är humor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Alla heter Glenn i Göteborg Hahahahaha!! Den var skön! Men menas det något speciellt med det uttrycket? (Jag har hört det förr, nämligen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hahahahaha!! Den var skön! Men menas det något speciellt med det uttrycket? (Jag har hört det förr, nämligen) Det är mest på fotbollsmatcher/hockey etc som supportrarna brukar sjunga det typ. Sen är det väl en myt? Eller heter många Glenn i Götet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Eller heter många Glenn i Götet? Haha, uschligt vad jag garvade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hmm, denna kanske har blivit postad några gånger förr... Ursäktar mig isåfall. Men den är så jäkla kul. Den blinda nazisten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 HAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 HAHA! Usch, vilket irriterande, mja, hum, låt oss kalla det för "skratt". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/cookie.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/cookie.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 He almost had the ladies heart - but crashed it... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Det är mest på fotbollsmatcher/hockey etc som supportrarna brukar sjunga det typ. Sen är det väl en myt? Eller heter många Glenn i Götet? Faktiskt, enligt en undersökning som jag läste så bor det väldigt många "Glenn" i Göteborg. Till och med en tjej om jag inte minst fel. Ska se om jag kan leta upp undersökningen. Vet dock, vilket den troligtvis inte är, inte om undersökningen är sann. EDIT: Kollegan David (från Skåne) har svaret som alla fotbollsfans väntat på. Genom idoga sökningar i de offentliga personuppgiftsregistren kan han nu avslöja att det bor 420 Glenn i Göteborg mot "bara" 220 i Stockholm. Malmö är pinsamt dåliga på Glenn-fronten, där bor bara 120 stycken. Om man tittar på Glenn-fördelningen per län blir det så här: 1. Västra Götaland – 1300. 2. Skåne – 810. 3. Stockholms län – 560. I hela Sverige bor totalt 5600 Glenn vilket innebär att 8 procent av alla Glenn bor i Göteborg. I Västra Götaland hittar vi hela 23 procent av landets samtliga Glennar. Noterbart är att det finns 17 kvinnor i Sverige som heter Glenn – men bara två har det som förnamn. En av dessa bor i Göteborg, men hon stavar med ett n. Sammanfattningsvis kan man konstatera att Västra Götaland dominerar när det gäller Glenns. Och där ingår ju Göteborg så visst stämmer ramsan. P.S Vi har godkänt stavningen Glenn, Glänn och Glen. P.S 2 Hur många som luktar fisk i Göteborg har David ännu inte svaret på, men han lovar att försöka ta reda på det vid nästa besök. EDIT 2: http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?S...p;Vkid=11297915 Redigerad 26 oktober, 2006 av samuelszon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Sen är det väl en myt? Eller heter många Glenn i Götet? Enligt samuelzon's post ovan verkar det som det, men jag känner inte en enda person som heter Glenn, och det är inte en enda person i min klass som heter Glenn. Det kanske är ett vanligare namn bland äldre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Enligt samuelzon's post ovan verkar det som det, men jag känner inte en enda person som heter Glenn, och det är inte en enda person i min klass som heter Glenn. Det kanske är ett vanligare namn bland äldre. Jag tror faktiskt också att det är vanligare bland äldre. Och så stavas jag samuelszon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag tror faktiskt också att det är vanligare bland äldre. Och så stavas jag samuelszon. Yap, yap, yap. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag tyckte bara undersökningen var dagens lol. "Glennarna" och sättet den är skriver på. Bland äldre är det nog populärt... kolla bara på Glenn Hysén och Glenn Strömberg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag tyckte bara undersökningen var dagens lol. "Glennarna" och sättet den är skriver på. Bland äldre är det nog populärt... kolla bara på Glenn Hysén och Glenn Strömberg. SNACKA INTE SKIT OM VÄSTRA GÖTALAND JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 SNACKA INTE SKIT OM VÄSTRA GÖTALAND JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!! --- Lunarstorms sämsta smygreklam genom tiderna? http://img48.imageshack.us/img48/7538/eagamesaebd4.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 --- Lunarstorms sämsta smygreklam genom tiderna? http://img48.imageshack.us/img48/7538/eagamesaebd4.png Hahahahaha Sianas var också kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 SNACKA INTE SKIT OM VÄSTRA GÖTALAND JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts