VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Har ju vart snack om emo på forumet ett tag nu. http://www.youtube.com/watch?v=25HUJ6BlTU8 Kanske varit uppe förut, men kul är den ändå. Den sjunger ja hela tiden i skolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 http://www.starbase.se/files/thecock.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) De flesta har säkert sett det här, men det finns säkert någon, som jag, som inte har kanalen som 100 Höjdare går på och därför missat denna pärla. Golge Jacobsson - Sveriges Kåtaste 77- Åring. Haha, skönaste 77-åringen jag sett. Haha, fejka orgasm genom att spotta på tjejens bröst Vad är det som skriker i början när han frågat efter portkåden ? Redigerad 21 oktober, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 De flesta har säkert sett det här, men det finns säkert någon, som jag, som inte har kanalen som 100 Höjdare går på och därför missat denna pärla. Golge Jacobsson - Sveriges Kåtaste 77- Åring. "Är du pervers, Golge?" "Ja, det kan man säga. Men jag är inte homosexuell." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Bush sjunger ut. Klicka på "watch". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Bush sjunger ut. Klicka på "watch". Haha! Gillade när han drog ihop munnen så där fult Fast reklamen som var innan själva filmen var nästan roligare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Bush sjunger ut. Klicka på "watch". Sett den innan, dock underbar låt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Nån som vet var videon där man hör Enrique Iglesias rikta "sångröst" under en konsert finns? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Hund som spyr under sexakt, och sedan slickar upp sin den Redigerad 21 oktober, 2006 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 För helvete! Länka till den där! Första gången jag såg den (då var den dock högre upplöst och man såg hur han slickade i sig spyan foo reaaal) så mådde jag illa i flera månader och tänkte på den nästan varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 För helvete! Länka till den där! Första gången jag såg den (då var den dock högre upplöst och man såg hur han slickade i sig spyan foo reaaal) så mådde jag illa i flera månader och tänkte på den nästan varje dag. Håller med! Annars kan ju alltid topp3 byta ut den till en fluffig kanin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 http://www.encyclopediadramatica.com/images/6/6e/Chewy.gif Stötande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 För helvete! Länka till den där! Första gången jag såg den (då var den dock högre upplöst och man såg hur han slickade i sig spyan foo reaaal) så mådde jag illa i flera månader och tänkte på den nästan varje dag. Jag känner hur magen vänder sig ut och in... Men dock är den rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Förlåt, visste inte att man kunde vara så känslig... här kommer däremot som de flesta kommer gilla: Death to Emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 här kommer däremot som de flesta kommer gilla: Death to Emo Sanningsenlig! ..var det bara jag som höll på att ramla av stolen när musiken satte igång? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Förlåt, visste inte att man kunde vara så känslig... här kommer däremot som de flesta kommer gilla: Death to Emo Haha, skön Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Nån som såg reklamen om nollrasism på TV 4? Den där när han där med nån brytning frågade en skånsk bonde vad han höll på med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 ..var det bara jag som höll på att ramla av stolen när musiken satte igång? ... ja. http://www.hidebehind.com/img/E1C9CB40.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Nån som såg reklamen om nollrasism på TV 4? Den där när han där med nån brytning frågade en skånsk bonde vad han höll på med... ja? Edit: "Han" med skånsk brytning kallas för Sasha. Dan Bäckmans nya "Buffy". Kanske inte ny. Men istället för "Buffy" i alla fall. Redigerad 21 oktober, 2006 av antflaxx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hund som spyr under sexakt, och sedan slickar upp sin den Yum yum! ..var det bara jag som höll på att ramla av stolen när musiken satte igång? Svar: Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts