rabarben Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Skånska fjortisar aint the shit. Gud vad tuffa dom är... vet många som är så i min närhet. AVGÅ FJORTISAR! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Skånska fjortisar aint the shit. Bonnejävlar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Purjolöks tjejen remake Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Purjolöks tjejen remake Mother Russia Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Merry Christmas with Mr.Bean Älskar Mr.Bean som fan, han var typ min idol när jag var liten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Då har äntligen tidpunkten att utse årets sär skrivare kommit. Och vinnaren är.... Ola ekdahl i från Stockholm! En stor applåd för ola för hans fina bidrag! Adidas sponsrar Jack Sparrow MTV! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jack och Adidas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 MTV! I´m sorry I mean Copenhagen in Denland Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Den här klassikern är bra med. Tvshop live! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Då har äntligen tidpunkten att utse årets sär skrivare kommit. Och vinnaren är.... Ola ekdahl i från Stockholm! En stor applåd för ola för hans fina bidrag! Det fanns inte många ord i den texten som hade fler än fem bokstäver. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Merry Christmas with Mr.Bean Älskar Mr.Bean som fan, han var typ min idol när jag var liten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Och jag hatar emos och hiphopare . Jag hatar alla. Jag hatar livet :'( Ha! Där klämde vi allt åt dig, erkänn nu bara att du skär dig. Redigerad 20 oktober, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Då har äntligen tidpunkten att utse årets sär skrivare kommit. Och vinnaren är.... Ola ekdahl i från Stockholm! En stor applåd för ola för hans fina bidrag! säker hets lås Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Brukar inte länka till trådar i forumet men detta var verkligen kul! KalleR, är som en snubbe i en film som alltid kommer med klämscheka slutkommentarer. Klick, klick Så sjukt likt kommisarie Caine i CSI Miami, haha! Det är så jävla kul och kolla på det, varje scen han är med i lägger han huvudet på sniskan, drar på sig brillorna och kommer med någon skön kommentar, typ "There are proofs, we just have to find them.". L to da OL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 ...Christ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) ...Christ... Fy. Fan. OUCH! Cameraman - 1 Longboarder - 0 Redigerad 20 oktober, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Måste bara tipsa om farbrortorsten en sjuk rolig sida alltså. Testa brevgeneraorerna. Hatbreven är för jävla roliga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Skåningar.. + fjortisar = Tror den är postad tidigare, men den är för go Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Atta man skall lägga ner sin själ i det man gör har man hört, men det här är ju löjligt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Atta man skall lägga ner sin själ i det man gör har man hört, men det här är ju löjligt... Nu vet jag vad jag ska äta till frukost Five tips for a woman... 1. It is important to find a man who has a gold credit card 2. It is important to find a man with a sense of humour 3. It is important to find a man who is kind considerate 4. It is important to find a man who is good in bed 5. It is important that these four men never meet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts