xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fattar inte att ni tycker det är SKOJ när någon annan blir ledsen... Hur skulle ni tycka om någon gav bort ert nummer och massa galningar ringde? Ord, enligt mig borde både Crice och Weener bannas... Men sånt styr inte jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 =S är de crices nummer eller xstremes nummer? Vi är väl inte direkt galningar som ringer eller??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ni får ta och reda ut det där telefonproblemet på egen hand grabbar. Crice om det är ditt varför har du det i signaturen. Inga mer telefoninlägg nu, tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Precis... fyfan, jag hatar er som ringer. Kommer fan få gå till psykolog.. min morsa är helt galen. lägg upp luren så de blir upptaget hela tiden. Du gör ju heller inte saken bättre genom att ge ut numret i signaturen (vet inte om crice lurar nu men om han nu talar sanning) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 HAHAHAHAHA! Har inte haft så här roligt på länge! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 =S är de crices nummer eller xstremes nummer? Vi är väl inte direkt galningar som ringer eller??? Det är mitt, när den första ringde svarade jag "Hallå" när den andra ringde svarade jag "Ja", ni som ringde kan ju själv säga vad ni hörde! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ni får ta och reda ut det där telefonproblemet på egen hand grabbar. Crice om det är ditt varför har du det i signaturen. Inga mer telefoninlägg nu, tack! För att inga ska ringa.. och för att de ska veta att det är mitt nummer. Verkar ju dock inte hjälpa, då vi fan får fem samtal i minuten. Vad fan har jag gjort alla på detta forum?! Fyfan.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Fan om ni ringer Crice. Edit: haha vad fan, det där var ju inte Crixie... var ju nåt skånsk äckel som skrek i luren... Redigerad 25 december, 2004 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 PM från Weener Personal Message Weener Re:Hej din kukskalle, Dec 25 2004, 22:37 Group: Member Posts: 1 697 Joined: 28-December 02 QUOTE Var det du som ringde? JÄVLAR VAD DU ÄR ÄGD, DITT NUMMER HAR SPRIDITS TILL ASMÅNGA NU O O O O -------------------- And Justice For All.... ][ Gräv Bort Skåne! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 INGA FLER TELEFON-INLÄGG NU Men ja, jag kan intyga på att de e xstremes isf, för han svarade "Ja?" när jag ringde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 PM från Weener Personal Message Weener Re:Hej din kukskalle, Dec 25 2004, 22:37 Group: Member Posts: 1 697 Joined: 28-December 02 QUOTE Var det du som ringde? JÄVLAR VAD DU ÄR ÄGD, DITT NUMMER HAR SPRIDITS TILL ASMÅNGA NU O O O O -------------------- And Justice For All.... ][ Gräv Bort Skåne! Vad i helvete fejkar du för din jävla svikare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vad i helvete fejkar du för din jävla svikare? Vet inte om MODar kan kolla ens PM men om dom kan det så kolla gärna mina... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 bla bla...öppen...bla bla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Yay! Länge leve Funny!! *klapp klapp* Ok.. var var vi?? Haha nej skoja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 taskigt att lägga ut numret sådär ni borde verkligen skämmas. speciellt du jacker!! det har hännt våran familj en gång att många har ringt och sagt en massa störda saker. det va ett helvette! vi bytte nummer tillslut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 taskigt att lägga ut numret sådär ni borde verkligen skämmas. speciellt du jacker!! det har hännt våran familj en gång att många har ringt och sagt en massa störda saker. det va ett helvette! vi bytte nummer tillslut Men snälla fortsätt inte snacka om det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Men snälla fortsätt inte snacka om det då? sorry, va bara tvungen att skriva det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 lägg upp luren så de blir upptaget hela tiden. Du gör ju heller inte saken bättre genom att ge ut numret i signaturen (vet inte om crice lurar nu men om han nu talar sanning) Vad i denna mening fattar du inte? Funnylin: Ni får ta och reda ut det där telefonproblemet på egen hand grabbar. Crice om det är ditt varför har du det i signaturen. Inga mer telefoninlägg nu, tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Vad i denna mening fattar du inte? Funnylin: Ni får ta och reda ut det där telefonproblemet på egen hand grabbar. Crice om det är ditt varför har du det i signaturen. Inga mer telefoninlägg nu, tack! Vad i denna mening fattade inte du? Men snälla fortsätt inte snacka om det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts