skribb Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Tvättråd: http://img174.imageshack.us/img174/9121/tvttrdri0.jpg Lagom sexistiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kan du förklara lite tydligare vad allt det här kommer ifrån? Du kan högerklicka och ta egenskaper, dom är från Aftonbladet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Du kan högerklicka och ta egenskaper, dom är från Aftonbladet. Varför inte posta länk, som alla andra 1337, geek och n00bs gör? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Varför inte posta länk, som alla andra 1337, geek och n00bs gör? För att jag är inte som alla andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 För att jag är inte som alla andra. men det hade ju varit tusen gånger så hjysteriskt roligt än det var nu ifall vi hade fått din källa, så vi hade haft en aning om vad det handlade om, vilket vi inte gör nu, iochmed att du endast har plockat ut bilder och ett handfull med citat ifrån artikeln. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 *harkel harkel* GUD SOM HAVER CS KÄR, SE TILL MIG SOM NEWBIE ÄR, VART JAG ÄN PÅ BANAN TRAMPAR, STÅR NÅN J ÄVEL DÄR O CAMPAR, SEN PÅ MITT TANGENTBORD JAG SLÅR, UNDRAR OM JAG NÅN GÅNG ELITEN NÅR! Amen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) *harkel harkel* GUD SOM HAVER CS KÄR, SE TILL MIG SOM NEWBIE ÄR, VART JAG ÄN PÅ BANAN TRAMPAR, STÅR NÅN J ÄVEL DÄR O CAMPAR, SEN PÅ MITT TANGENTBORD JAG SLÅR, UNDRAR OM JAG NÅN GÅNG ELITEN NÅR! Amen Läser man den texten i orignal-tempo, så fuckar det sig totalt på slutet. Postcount: 3259 Redigerad 12 oktober, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 *harkel harkel* GUD SOM HAVER CS KÄR, SE TILL MIG SOM NEWBIE ÄR, VART JAG ÄN PÅ BANAN TRAMPAR, STÅR NÅN J ÄVEL DÄR O CAMPAR, SEN PÅ MITT TANGENTBORD JAG SLÅR, UNDRAR OM JAG NÅN GÅNG ELITEN NÅR! Amen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 men det hade ju varit tusen gånger så hjysteriskt roligt än det var nu ifall vi hade fått din källa, så vi hade haft en aning om vad det handlade om, vilket vi inte gör nu, iochmed att du endast har plockat ut bilder och ett handfull med citat ifrån artikeln. Du kan högerklicka och ta egenskaper, dom är från Aftonbladet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 *harkel harkel* GUD SOM HAVER CS KÄR, SE TILL MIG SOM NEWBIE ÄR, VART JAG ÄN PÅ BANAN TRAMPAR, STÅR NÅN J ÄVEL DÄR O CAMPAR, SEN PÅ MITT TANGENTBORD JAG SLÅR, UNDRAR OM JAG NÅN GÅNG ELITEN NÅR! Amen Den var bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Den var bra! Jo men som sagt blir ett ord för mycket i dem två sista meningarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 *harkel harkel* GUD SOM HAVER CS KÄR, SE TILL MIG SOM NEWBIE ÄR, VART JAG ÄN PÅ BANAN TRAMPAR, STÅR NÅN J ÄVEL DÄR O CAMPAR, SEN PÅ MITT TANGENTBORD JAG SLÅR, UNDRAR OM JAG NÅN GÅNG ELITEN NÅR! Amen Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 *harkel harkel* GUD SOM HAVER CS KÄR, SE TILL MIG SOM NEWBIE ÄR, VART JAG ÄN PÅ BANAN TRAMPAR, STÅR NÅN J ÄVEL DÄR O CAMPAR, SEN PÅ MITT TANGENTBORD JAG SLÅR, UNDRAR OM JAG NÅN GÅNG ELITEN NÅR! Amen Så sant...passar till COD2 med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kattis; Nu är det kanske så att inte alla älskar att högerklicka på varenda bild och se vartifrån den kommer. Måste posta något kul snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Tvättråd: http://img174.imageshack.us/img174/9121/tvttrdri0.jpg Vill ha! Jag hatar Jamba för detta Holly Dolly Och LÅT JÄVELN HETER DOLLY SONG WTF? Tror dom att dom äger allt och alla eller? Blä, blä. Postad tusen miljoner sidor bak av mig. Pilutta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Kattis; Nu är det kanske så att inte alla älskar att högerklicka på varenda bild och se vartifrån den kommer. Måste posta något kul snartDu kan högerklicka och ta egenskaper, dom är från Aftonbladet. Redigerad 12 oktober, 2006 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 http://img144.imageshack.us/img144/9859/asdadtf4.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag hatar Jamba för detta Holly Dolly Och LÅT JÄVELN HETER DOLLY SONG WTF? Tror dom att dom äger allt och alla eller? Låten är det ju inget som helst fel på. Visst, originalet är bättre (den som man kan lyssna på i 2 timmar) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=260784 http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1...1_852__,00.html Mina polare spelade ju in film! Redigerad 13 oktober, 2006 av eliizar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Disneyfigurer m.m Fejkar en Sexorige Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts