Spam Snuten Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 De e niiice.. Så, vad heter låten? Yakety Sax Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Var inne och kollade på Bam Margeras hemsida Edit. Mitt attachement-id äger Redigerad 12 oktober, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Gör en gif med denna plx. LOELET! I will, my master! _________________________ Filen vart för stor och bilden för stor. Men, jag kan inte bättre. Nåja du får tipsa mig om något ställe där man kan ladda upp 1500kb+ ^^ Redigerad 12 oktober, 2006 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 http://img86.imageshack.us/img86/2424/funnyotteruk1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Tycker Spiderman hade lite roliga repliker nu och då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 http://img86.imageshack.us/img86/2424/funnyotteruk1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,906088,00.html Go Knugen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Riktigt rolig reklam från allas vår IKEA Clotex, den nya supertampongen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Rednex! Hehu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Clotex, den nya supertampongen! Haha! Den var bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Bamse och Brummelisa avlar fjärde barnet, dottern Brumma. ”Någon skrev ’Nu är den sista sexvallen i serievärlden bruten’ och vår katolske tecknare vägrade först rita rutan.” Skalman förklarar för Bamse och Brummelisa att deras yngsta barn, Brumma, har någon form av utvecklingsstörning. Enda gången läsarna haft direkt inflytande över seriens utformning. Med Brumma ville vi visa att alla barn är unika, oavsett om de är handikappade eller inte. Skalman testar droger i senaste numret av Bamse. Han dricker mystiska drycker och svävar på rosa moln. - Det är olämpligt att dra de här parallellerna i en serietidning som vänder sig till barn, säger barnombudsmannen Lena Nyberg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 *Bamse- crapsie* Kan du förklara lite tydligare vad allt det här kommer ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kan du förklara lite tydligare vad allt det här kommer ifrån? Jag vet inte, en bamsetidning kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag vet inte, en bamsetidning kanske? Min gissning är att han vil veta var han kan få tag på bilderna. Alltså på internet. Han är nog inte så dum att han inte vet att det är Bamse... Får vi hoppas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Min gissning är att han vil veta var han kan få tag på bilderna. Alltså på internet. Han är nog inte så dum att han inte vet att det är Bamse... Får vi hoppas. I R O N I ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Tvättråd: http://img174.imageshack.us/img174/9121/tvttrdri0.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag hatar Jamba för detta Holly Dolly Och LÅT JÄVELN HETER DOLLY SONG WTF? Tror dom att dom äger allt och alla eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag hatar Jamba för detta Holly Dolly Och LÅT JÄVELN HETER DOLLY SONG WTF? Tror dom att dom äger allt och alla eller? Alltså, Jamba stjäl allt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jamba suger... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Ner med Jamba, Ingen Jamba! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts