xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 MEN WTF! Det är mitt nummer, Weener och xtstreem håller på att sprida det, säger att det är deras och allt. Jävla horor. Det är ju mitt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 sluta säga att det är era telefon nummer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 sluta säga att det är era telefon nummer! Kan jag hjälpa att det är mitt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 MEN WTF! Det är mitt nummer, Weener och xtstreem håller på att sprida det, säger att det är deras och allt. Jävla horor. haha! får du många samtal nu eller !? ska ringa klockan två och skrika WAAAAZAAAA i luren!!! haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det är Crice, ring på bara, han tycker alltid det är trevligt, och Xstreem, håll käft, vi kom överens! Försök inte spela oskyldig inför Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Seriöst? Det var jag som ringde nyss, inte sa nåt, och la på efter ett tag! Lägger in ditt nummer. Du kan ringa tillbaka om du vill, men räkna inte med att jag svarar! Mm, det är mitt. Var vänliga, ring inte. Vi har ingen nummerspårare, så vi kan inte spåra er, vi kommer få ett helvete. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 vems faen var det? De var nån psycho skåning som svarade ju!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ring på bara gott folk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det är Crice, ring på bara, han tycker alltid det är trevligt, och Xstreem, håll käft, vi kom överens! Försök inte spela oskyldig inför Crice Så jävla mobbad du är, jag svarade "Hallå" på första och "Ja?" på andra samtalet, nu har jag stängd av den.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Låser snart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 vems faen var det? De var nån psycho skåning som svarade ju!! Jag ska fan.. fan att vi inte har en nummerspårare. GAAH! Ring inte klockan två på natten, vill ju sova! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Så jävla mobbad du är, jag svarade "Hallå" på första och "Ja?" på andra samtalet, nu har jag stängd av den.... Haha.. "Ja?" Det kan ha varit jag *edit* Funny!!!!!!!! Lås inte!!!!!! Detta är ju ganska lol också!!! Har du ingen humor?? :'( Har du ett tragiskt förflutet från telefoner? Redigerad 25 december, 2004 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Låser snart! Kan jag hjälpa tt folk lägger upp mitt nummer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Okej, vi tar det här på MSN alla Adda mig på FalukorvAB@hotmail.com Annars får Funny mens på oss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 WEEEEIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska sprida numret på MSN till alla fjortisar!!! *Dansar av lycka* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 WEEEEIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska sprida numret på MSN till alla fjortisar!!! *Dansar av lycka* MEN NEJ! Sorry, Funnylin, men blir så jävla ledsen då alla vill teleterra min familj, vad fan har jag gjort er?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 WEEEEIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska sprida numret på MSN till alla fjortisar!!! *Dansar av lycka* Fan ta dig om du gör det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 snälla förstör inte dagenslol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fattar inte att ni tycker det är SKOJ när någon annan blir ledsen... Hur skulle ni tycka om någon gav bort ert nummer och massa galningar ringde? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fattar inte att ni tycker det är SKOJ när någon annan blir ledsen... Hur skulle ni tycka om någon gav bort ert nummer och massa galningar ringde? Precis... fyfan, jag hatar er som ringer. Kommer fan få gå till psykolog.. min morsa är helt galen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts