aKi Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Bild älska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Ahahaah! Vad tyckte lärarna om det? Vet inte om våran lärare upptäckte den, men såg att han stirrade surt mot bilderna ett par gånger. Hörde dock att klassen som var där efter oss fick utskällning av deras lärare för han trodde att de hade satt upp den skribb: Jag vet, men jag är sär så jag skriver böt ändå Redigerad 10 oktober, 2006 av Hew Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Alla som har läst mattekapitlet om radianer förstår vad i h-e jag menar med den här, hoppas ni fattar och tycker den var jävligt rolig, det gjorde jag när jag kom på idén.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Alla som har läst mattekapitlet om radianer förstår vad i h-e jag menar med den här, hoppas ni fattar och tycker den var jävligt rolig, det gjorde jag när jag kom på idén.... Det heter helvete inte h-e. Att du sedan skriver jävligt och inte j-t ökar ju bara min konfundering. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Tyckte att detta var otroligt smart. Apple köper indisk radiokanal. Bannade Wii-koncept. Redigerad 10 oktober, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Oldies! The Pegmy Taliban Cliff Diving Eyyy kompis! Hitta 50 skräckfilmer/thrillers! (en kaka till den som klarar det!) Redigerad 11 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Preem Reklamfilm Redigerad 11 oktober, 2006 av Marky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tyckte att detta var otroligt smart. Apple köper indisk radiokanal. Smart drag, Apple. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tyckte att detta var otroligt smart. Apple köper indisk radiokanal. Smart, jäkligt smart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Skum flash... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Skum flash... Seg också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=26...p;q=verstopfung XD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=26...p;q=verstopfung XD wtf? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=26...p;q=verstopfung XD Fyfan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Preem Reklamfilm Ååh. nu får man flashbacks.. Jag upptäckte att jag fortfarande kan replikerna utantill. Redigerad 11 oktober, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Klick här för att komma till Oneword. Ganska underhållande, man får sextio sekunder på sig att skriva om ett ord, och är man fyndig så kan det sluta ganska kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Klick här för att komma till Oneword. Ganska underhållande, man får sextio sekunder på sig att skriva om ett ord, och är man fyndig så kan det sluta ganska kul Haha de va fan kul juh *Prässa! PRÄSSA!!* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Allas våran rabarbens irl-vän, ännu en gång.. Fan vad rolig han är //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: vilken jävla TUR!!!!!!!!!!!11 //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: jag har aldrig sett ngn med sån tur jakobb, säger: Alltså, ärligt talat? Går du i nian? Du är den mest omogna jag någonsin träffat, väx upp din tönt. //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: säger du ägd så har du fel //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: vaa //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: vad har jag gjort? //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: vad vill du ha sagt? jakobb, säger: Se vad du skriver, ta att du förlorar istället för att få hårdryck med caps lock och ha allmänt ryck. jakobb, säger: Hej då, du kommer aldrig ta mig på fifa.. Haha Sen började han yra om att han var den bättre spelaren och att jag allt skulle få se. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) http://video.google.com/videoplay?docid=26...p;q=verstopfung XD "Verstopfung" betyder "Blockage" på tyska. Förstoppning alltså.. Bajs? Redigerad 11 oktober, 2006 av Jojje Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts