Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

'Ze fuck? Hur?

Edit: Alltså, hur lirar man Monkey Island på PSP? Finns det att köpa?

Homebrew FTW! :shifty: Och det går inte emot forumregler, däremot offtopic. www.noobz.eu, forums.qj.net och dl.qj.net har allt du behöver. Fast allt beror på vilken systemvara (firmware) man har i PSPn. Om du undrar nåt får du gärna PMa. (Jag vet ju inte ens om du har en psp, så jag ska inte snacka och störa för mycket i den här tråden...)

Jag diggade min bild, däremot. "...Just happy to see us?" :ermm: Det är tydligen ett skämt från 40-talet, asgammalt alltså. ^_^

@Gummibjörnsporr: Mjeh, bara sjuk. Så skoj var den inte. Men alla har olika humor. Jag gillade Deathwish-apan däremot... :blink:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I vårat fysikklassrum har vi några porträtt på kända uppfinnare, fysiker, vetenskapsmän etc etc.

På rasten ville en klasskompis vara lite fyndig och när läraren tittade bort så norpade han åt sig ett av porträtten, böt ut bilden till en på MacGyver och hängde upp det på väggen igen.

post-9120-1160502883_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I vårat fysikklassrum har vi några porträtt på kända uppfinnare, fysiker, vetenskapsmän etc etc.

På rasten ville en klasskompis vara lite fyndig och när läraren tittade bort så norpade han åt sig ett av porträtten, böt ut bilden till en på MacGyver och hängde upp det på väggen igen.

Ahahaah! :rolleyes: Vad tyckte lärarna om det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! Number one! :rolleyes:

Passar på att posta den här också, då.

http://macguyver.istheshit.net/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klockren! :wacko::rolleyes: Vi tänkte göra så med våra nobelpristagare och byta ut med en galen bild på mig, men det blev aldrig av. Troligen var det bara bra, eftersom jag skulle få så mycket skit av lärarna. (Men hyllningar och respekt av eleverna... :ermm: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...