Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Ah, du snackar om Sebastian http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=727082 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Haha, har sett det avsnitt innan. Riktigt kul, grymt av Blizzard att låna ut spelet grafimotor. 'Butters...what the hell are you doing?' 'I just bought WOW as you said' 'FOR FUCK SAKE BUTTERS! I AM THE DWARF!' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Gummibjörns Porr! lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 South Park WoW-style Och för er information kunde jag inte bry mig mindre om den redan är postad. Hahaha Så otroligt bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Underbar apa! http://video.google.co.uk/videoplay?docid=...551493740102634 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Underbar apa! http://video.google.co.uk/videoplay?docid=...551493740102634 HAHAHAHAHHAHAHAH! Jävla cp apa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jävla cp apa Jo, så måste det vara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) 'Ze fuck? Hur? Edit: Alltså, hur lirar man Monkey Island på PSP? Finns det att köpa? Homebrew FTW! Och det går inte emot forumregler, däremot offtopic. www.noobz.eu, forums.qj.net och dl.qj.net har allt du behöver. Fast allt beror på vilken systemvara (firmware) man har i PSPn. Om du undrar nåt får du gärna PMa. (Jag vet ju inte ens om du har en psp, så jag ska inte snacka och störa för mycket i den här tråden...) Jag diggade min bild, däremot. "...Just happy to see us?" Det är tydligen ett skämt från 40-talet, asgammalt alltså. @Gummibjörnsporr: Mjeh, bara sjuk. Så skoj var den inte. Men alla har olika humor. Jag gillade Deathwish-apan däremot... Redigerad 10 oktober, 2006 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Ah, du snackar om Sebastian http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=727082 Han är sjukt fjollig på internet... men IRL är han fett rolig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Underbar apa! http://video.google.co.uk/videoplay?docid=...551493740102634 Hahaha! Så ska dom tas! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Lerduveskytte är för coolingar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 I vårat fysikklassrum har vi några porträtt på kända uppfinnare, fysiker, vetenskapsmän etc etc. På rasten ville en klasskompis vara lite fyndig och när läraren tittade bort så norpade han åt sig ett av porträtten, böt ut bilden till en på MacGyver och hängde upp det på väggen igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 I vårat fysikklassrum har vi några porträtt på kända uppfinnare, fysiker, vetenskapsmän etc etc. På rasten ville en klasskompis vara lite fyndig och när läraren tittade bort så norpade han åt sig ett av porträtten, böt ut bilden till en på MacGyver och hängde upp det på väggen igen. Ahahaah! Vad tyckte lärarna om det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jävligt kul, men det heter bytte, inte "böt". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 I vårat fysikklassrum har vi några porträtt på kända uppfinnare, fysiker, vetenskapsmän etc etc. På rasten ville en klasskompis vara lite fyndig och när läraren tittade bort så norpade han åt sig ett av porträtten, böt ut bilden till en på MacGyver och hängde upp det på väggen igen. Hahaha! Number one! Passar på att posta den här också, då. http://macguyver.istheshit.net/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 South Park WoW-style Och för er information kunde jag inte bry mig mindre om den redan är postad. "Im not a r-tard.." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 I vårat fysikklassrum har vi några porträtt på kända uppfinnare, fysiker, vetenskapsmän etc etc. På rasten ville en klasskompis vara lite fyndig och när läraren tittade bort så norpade han åt sig ett av porträtten, böt ut bilden till en på MacGyver och hängde upp det på väggen igen. Klockren! Vi tänkte göra så med våra nobelpristagare och byta ut med en galen bild på mig, men det blev aldrig av. Troligen var det bara bra, eftersom jag skulle få så mycket skit av lärarna. (Men hyllningar och respekt av eleverna... ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 My friend called me, and he asked me what I did, and I told him I was busy, and he asked me what I was busy with, and then I faked an orgasm, and then he hang up. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Bild Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts