Gof Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Förlåt men jag måste visa detta Fan. Vilken elittorrent det måste vara Redigerad 9 oktober, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,902997,00.html En manlig dokusåpadeltagare från ”Floorfiller” träffas i ögat av det kringflygande godiset. Förlåt men jag måste visa detta Ursäkten godtages inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Bert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Förlåt men jag måste visa detta Din cencur var fin också. Storlek, cencuren såg ut som en... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Mmmm... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Bert Haha wtf. bara jag som tycker snubben till höger är lite lik stig-helmer från sällskapsresan osv.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 http://img106.imageshack.us/img106/300/1sj1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Haha wtf. bara jag som tycker snubben till höger är lite lik stig-helmer från sällskapsresan osv.? Det ha du rätt i, aslikt ju fan vad jag garva när jag läste det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 http://img106.imageshack.us/img106/300/1sj1.jpg YaY Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 http://img106.imageshack.us/img106/300/1sj1.jpg Kolla här då. Ruggigt nära. Skapa inte en topic i rent spamsyfte nu, tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 WRESTLING PÅ HÖG NIVÅ!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 South Park WoW-style Och för er information kunde jag inte bry mig mindre om den redan är postad. Haha, har sett det avsnitt innan. Riktigt kul, grymt av Blizzard att låna ut spelet grafimotor. 'Butters...what the hell are you doing?' 'I just bought WOW as you said' 'FOR FUCK SAKE BUTTERS! I AM THE DWARF!' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Haha, har sett det avsnitt innan. Riktigt kul, grymt av Blizzard att låna ut spelet grafimotor. 'Butters...what the hell are you doing?' 'I just bought WOW as you said' 'FOR FUCK SAKE BUTTERS! I AM THE DWARF!' Haha det är kul på mötet också när han helt plötsligt säger "I don´t play World of Warcraft" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Haha det är kul på mötet också när han helt plötsligt säger "I don´t play World of Warcraft" "Butters, go buy World of Warcraft, install it on your computer and join the online sensation before we all murder you." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 WRESTLING PÅ HÖG NIVÅ!!!! Hahaha, vafan? Spelat in den själv eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Gummibjörns Porr! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Gummibjörns Porr! http://www.rydsgard.se/theneonet/jellybear/images/comics/comic3.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Hahaha, vafan? Spelat in den själv eller? Hur visste du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Vet att msn-konversationmer inte brukar vara särskilt lyckade, men jag snackade med rabarbens IRL-kompis på msn.. Hade mött honom i Fifa och vunnit med 8-3. Han är lika gammal som jag, 15 //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: VAFAN!!!! //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: en te atch //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: jag sög jakobb, säger: du suger jakobb, säger: ägd //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: nu ska jag ta i //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: jag e lika bra som rabarbem jakobb, säger: HAHA //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: rabarben* //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: en te match //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: eller? jakobb, säger: Näe //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: du kan hosta jakobb, säger: Näe, pallar inte //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: FEGIS!!!!!!!!!1 //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: :böl: jakobb, säger: Inte kul att möta noobs som argumenterar som tre-åringar, jag är ledsen //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: e du en man eller kvinna? //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: kallade du mig noob? jakobb, säger: Jag är en man, din kvinnoförnedrande idiot //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: en till match så vinner jag //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: jag ska ta i //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: lovar jakobb, säger: Jaha, det skiter väl jag . Ska plugga nu, hejdå! //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: ok //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: ses //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: imorrn då? jakobb, säger: Visst //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: ska möta rabarben då //S-e-b-a-s-t-ia-n\\ säger: jag ska klassa dig då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 *Lyckat msn snack* Det där var faktiskt roligt Tänk om Rabarben också blir så en dag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts