Sniper Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 MEN SLUTA SNACKA SKIT OM SKÅNE!11!!! JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA FÖRDOMAR!11! SKAAAUUUUUNE, SKAAAUUUUNEEE I MITT HJÄRTA OCH DET TÄNKER JAG FORTSÄTTA SNACKA OM RESTEN AV MIN TID PÅ DET HÄR FORUMET OCH JAG TÄNKER ALDRIG FATTA ERAN IRONI!11!! Haha... din text och din sign. passar inte ihop ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) MEN SLUTA SNACKA SKIT OM SKÅNE!11!!! JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA FÖRDOMAR!11! SKAAAUUUUUNE, SKAAAUUUUNEEE I MITT HJÄRTA OCH DET TÄNKER JAG FORTSÄTTA SNACKA OM RESTEN AV MIN TID PÅ DET HÄR FORUMET OCH JAG TÄNKER ALDRIG FATTA ERAN IRONI!11!! Tack för att du reagerade åt rabarbern HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHA! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :lol: :lol: Fan va roliga ni är! --- Var ju ganska roligt. "Ständigt samma vals skåningar har gröt i sin hals lika bra du håller truten kommer aldrig spotta ut den" Redigerad 8 oktober, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) "Ständigt samma vals skåningar har gröt i sin hals lika bra du håller truten kommer aldrig spotta ut den" Skönt att du har kompisar i Svenska Akademin Din signatur passar inte riktigt med dig som person, eller hur? Den där med främlingsfobin alltså Redigerad 8 oktober, 2006 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Skönt att du har kompisar i Svenska Akademin Din signatur passar inte riktigt med dig som person, eller hur? Den där med främlingsfobin alltså Förlåt? Passar inte min personlighet med att jag lyssnar på svenska akademien? Redigerad 8 oktober, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Förlåt? Passar inte min personlighet med att jag lyssnar på svenska akademien? Din personliga inställning till invandrare, aka främlingar, passar inte med det som Svenska Akademin försöker förmedla med den texten. Men du sa i msn att du inte ville ha nån diskussion? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Din personliga inställning till invandrare, aka främlingar, passar inte med det som Svenska Akademin försöker förmedla med den texten. Men du sa i msn att du inte ville ha nån diskussion? Aaawww, how naughty of you. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 South Park WoW-style Och för er information kunde jag inte bry mig mindre om den redan är postad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hittade en grymt roliga sida... kolla in hatbreven! farbrortorsten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hittade en grymt roliga sida... kolla in hatbreven! farbrortorsten Hahaha! Bra länk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 South Park WoW-style Och för er information kunde jag inte bry mig mindre om den redan är postad. Bra avsnitt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 South Park WoW-style Och för er information kunde jag inte bry mig mindre om den redan är postad. Hahaha, en av de bästa SP avsnitten jag har sett.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 South Park WoW-style Och för er information kunde jag inte bry mig mindre om den redan är postad. Haha det är så grymt kul när dom säger något i stil med "It must be one tough bad ass" i början någon gång Så ser man en bild på värsta nörden haha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 South Park WoW-style Och för er information kunde jag inte bry mig mindre om den redan är postad. Har sett den flera gånger, så jävla bra. De har gjort nörden riktigt snygg också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,902997,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Full Frys <3 http://youtube.com/watch?v=Nos9rXupLME http://youtube.com/watch?v=89qazuX4e1Y Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,902997,00.html Haha, jag vet inte varför, men jag rådiggar killen . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 I'm So Ronery - WoW Style Rätt sött. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Förlåt men jag måste visa detta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts