Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Inledningen till en av alla förhandstitter på GTA:VCS:

For this latest look at Vice City Stories, we stopped by Rockstar's San Francisco office -- sandwiched between an office building that had just been broken into and a strip club -- and felt right at home. It's a setting that seems fitting for the Grand Theft Auto series, with only the thug-glamour lifestyle missing from putting us in the game itself.

Fyfan vad jag garvade! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig förstått det roliga, tell me.

Bra fråga egentligen, men av någon konstig anledning tycker jag det är extremt kul med upprepningar, och gubben som ramlar är så otroligt skön. :ermm: . Sen om du tycker att du är tuff när du är "tjurig" på varenda inlägg är din ensak.

EDIT: Har dock upptäckt att den sista länken är fel. Jag skulle länkat till denna:

http://sieni.us/?id=14

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra fråga egentligen, men av någon konstig anledning tycker jag det är extremt kul med upprepningar, och gubben som ramlar är så otroligt skön. :ermm: . Sen om du tycker att du är tuff när du är "tjurig" på varenda inlägg är din ensak.

EDIT: Har dock upptäckt att den sista länken är fel. Jag skulle länkat till denna:

http://sieni.us/?id=14

Jasså, det tycker du. Inte alla som håller med. Men jag är nog en sån som man:

1. Gillar

2. Hatar

Är nog hatad av lika många här som jag är omtyckt :wub:. Det är din ensak. Sedan så är det en jäkla skillnad att vara "tjurig" och att ha humor, alla har inte samma - enligt mig - tråkiga humor som du.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså, det tycker du. Inte alla som håller med. Men jag är nog en sån som man:

1. Gillar

2. Hatar

Är nog hatad av lika många här som jag är omtyckt :ermm:. Det är din ensak. Sedan så är det en jäkla skillnad att vara "tjurig" och att ha humor, alla har inte samma - enligt mig - tråkiga humor som du.

Då behöver du väll heller inte påpeka det?

Jag delade med mig av filmerna till personer som tycker det är kul, inte till personer som ska klanka ner och spela tuff med "iskalla" inlägg.

Jag varken gillar eller hatar dig för jag känner dig inte.

Aja OT nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då behöver du väll heller inte påpeka det?

Jag delade med mig av filmerna till personer som tycker det är kul, inte till personer som ska klanka ner och spela tuff med "iskalla" inlägg.

Jag varken gillar eller hatar dig för jag känner dig inte.

Aja OT nu.

Jo, jag påpekar det i och med att det är du som klankar ner på mig?

Du klagar på mitt sätt att vara som person, säger att jag försöker spela tuff och att jag skriver iskalla inlägg. Du får tycka det men håll dina jävla tankar för dig själv isåfall.

Andra gången idag som du klankar ner på mig. Jag frågade vad som var roligt och du svarade, helt ok. Men du avslutade med ett "påhopp". :ermm:

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...