GiZmo Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ägde precis en försäljare på Telenor. Typ sähär: Hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ägde precis en försäljare på Telenor. Typ sähär: - Hallå? - Hej, det här var från Telenor - hur står det till? - Bra. - Okej, det var så att din syster köpte telefon hos oss. Så nu vill vi erbjuda er bredband från Bredbandsbolaget! Har ni bredband hemma nu? - Ja. - Vad har ni för operatör? - Telia. - Okej, hur snabbt är det? - 8 Mbit ned, och 1 Mbit upp. - Hur mycket betalar ni? - 100 - 200 kronor i månaden. - .... Så billigt? - Ja. - Men det brukar ju kosta 300? - 100/200 kronor är iallafall vad vi betalar. - ... Okej, då ska jag inte störa mer. Hejdå! - Hejdå. Snacka om ägd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 "Men det brukar ju kosta 300" GAHAHAHAHHAH Värsta säljaren ever.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ägde precis en försäljare på Telenor. Typ sähär: Haha Bra att dom får höra lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Någon som förklara detta för mig? http://img300.imageshack.us/img300/3636/sw...l3wg7aw3ps4.jpg Edit: Just det, spara bilden och gå sedan in i "den här datorn" "mina bilder" och kolla på bilden... Haha vafan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ägde precis en försäljare på Telenor. Typ sähär: Hey, hur visste han att ni var syskon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Någon som förklara detta för mig? http://img300.imageshack.us/img300/3636/sw...l3wg7aw3ps4.jpg Edit: Just det, spara bilden och gå sedan in i "den här datorn" "mina bilder" och kolla på bilden... Fan vad skumt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ägde precis en försäljare på Telenor. Typ sähär: OFFTOPIC: Jag har 50 upp/ner och betalar 49 riksdaler per månad! ÄGER alla er tillsammans! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 OFFTOPIC: Jag har 50 upp/ner och betalar 49 riksdaler per månad! ÄGER alla er tillsammans! ^^ Sunet eller liknande... Studentnätet brukar vara billigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ägde precis en försäljare på Telenor. Typ sähär: Bwahah! ... Betalar ni verkligen så lite? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hey, hur visste han att ni var syskon? Dem fick väl tag i hennes personuppgifter när hon köpte telefonen kan jag tro. Bwahah! ... Betalar ni verkligen så lite? Vet faktiskt inte vad vi betalar, men inte är det 300:- iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Såg ni Postkodsmiljionären innan? En kille som liknade iprem killen från reklamen fast med cowboy hatt. Han kom till 225.000 utan livlina tror jag. Han var kaxig också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Såg ni Postkodsmiljionären innan? En kille som liknade iprem killen från reklamen fast med cowboy hatt. Han kom till 225.000 utan livlina tror jag. Han var kaxig också Apråpo iprengubben, jag såg han på Stadium en gång. Om det var någon som undrade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Apråpo iprengubben, jag såg han på Stadium en gång. Om det var någon som undrade. Aa jag undrade jättemycket, tack för att du berätta det! Ett knippe klantarslen Redigerad 29 september, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Aa jag undrade jättemycket, tack för att du berätta det! dagens lol. lätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Upptränade flugor riktigt coolt, men fejk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 http://hem.bredband.net/magnificat/snobben.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Säljes: Praktarsle Passar även på att varna känsliga besökare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Säljes: Praktarsle Passar även på att varna känsliga besökare! HAHAHAHAHAHAHAHAHHHA Didn't see that coming! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Säljes: Praktarsle Passar även på att varna känsliga besökare! Ska vi gå ihop och lägga ett bud? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts