kattälskaren Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Min katt är med på den sidan. ... Ligger på 66:e plats. Nepp, 7:a. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Tror du man bildar en regering på en eftermiddag? Det är inte bara regering som ska skapas utan budget också. Men gör man som sossarna skapar en regering på en eftermiddag så blir det som det blir.... Jag menade inte så , utan att det har varigt ganska uppenbart att när dessa fyra partier kommer till makten så vill alla ha den största biten av kakan. Alla slår frma sina förslag direkt, alla slår fram sina kandidater direkt ... frontalkrock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 http://omgwtf.superlime.com/ee57d98279c94be05bba992156949954/computer_bomb.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Inget nytt men iaf Southpark Nanny Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Inget nytt men iaf Southpark Nanny Klassisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Inget nytt men iaf Southpark Nanny Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Inget nytt men iaf Southpark Nanny Haha XD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Ännu en sida med katter! CatsThatLookLikeHitler.com Såg en Hitler på södra station i Örebro för nån halvtimma sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Cookie monster Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Cookie monster Haha en klassiker men fortfarande så skön! Edit: 900! Redigerad 27 september, 2006 av 50 cent Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Läste ett sånt där dåligt skämt som fick en att skratta som en tok fast det var uruselt så jag var tvungen att posta det här Tyvärr funkar det inte på svenska så jag översätter inte ^^ A bear walks into a bar and sits down. The bartender approaches him and asks, "What'll you have?" The bear replies, "Crown and..... Coke." The bartender then says, "Why the pause?" The bear says, "Oh these? I was born with 'em." EDIT: Såg den första "O RLY?" bilden som fick mig att skratta nyss, hatar normalt dom men denna var skön http://users.nexopia.com/uploads/1751/1751618/orlyik3.gif Redigerad 27 september, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Läste ett sånt där dåligt skämt som fick en att skratta som en tok fast det var uruselt så jag var tvungen att posta det här Tyvärr funkar det inte på svenska så jag översätter inte ^^ A bear walks into a bar and sits down. The bartender approaches him and asks, "What'll you have?" The bear replies, "Crown and..... Coke." The bartender then says, "Why the pause?" The bear says, "Oh these? I was born with 'em." HAHahahahahah!!!!! Shit va jag skratta asså lol de här skämtet måste jag komma ihåg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 A bear walks into a bar and sits down. The bartender approaches him and asks, "What'll you have?" The bear replies, "Crown and..... Coke." The bartender then says, "Why the pause?" The bear says, "Oh these? I was born with 'em." fattar icke... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Haha http://www.snabbstart.com/film/5b522a20ce Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Ah, första kyssen kommer man alltid ihåg... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Ah, första kyssen kommer man alltid ihåg... Det var ingen dålig tungrullare heller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Nepp, 7:a. Uhm, nej? Den här ligger på sjunde plats. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Uhm, nej? Den här ligger på sjunde plats. Nej, nu är din kisse fyra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 fattar icke... "why the pause" = "varför pausade du? " men björnen tog det som "why the paws?" = "varför har du tassar?" Haha jag tyckte också den var kul, broDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 "why the pause" = "varför pausade du? " men björnen tog det som "why the paws?" = "varför har du tassar?" Haha jag tyckte också den var kul, broDD Visste inte att paws var tassar. Visserligen har jag köpt min humor på ÖB, men den var riktigt, Riktigt dålig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts