Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Du, säger bara en sak. Lidl är den bästa affären i sverige. Finns fan ingen bättre affär.

Lidl är en livsstil. !

Dom har billiga chips och läskar (runt 4.50 för läsk @ 2l, och 300 g chips för 7 kr), dom har inte den bästa maten, men det är billigt som tusan.

Öppnade en här nära mig nyss (i täby), har bara 2 minuter dit :).

Stod på någon reklam att dom skulle ha lösgodis för 4.90/hg, men nåt sådant har jag inte sett röken av.

Har dom det på andra lidl's :shifty:?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har billiga chips och läskar (runt 4.50 för läsk @ 2l, och 300 g chips för 7 kr), dom har inte den bästa maten, men det är billigt som tusan.

Öppnade en här nära mig nyss (i täby), har bara 2 minuter dit :).

Stod på någon reklam att dom skulle ha lösgodis för 4.90/hg, men nåt sådant har jag inte sett röken av.

Har dom det på andra lidl's :shifty:?

inte vad jag har sett =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lidl är djävulens verk. Sagan om Lidl kortfattat, av Erik Bergérus:

I de mörkaste, ondskefullaste och mest Gudsförgätna delarna av helvetets djupaste hålor satt en gång Djävulen och smidde planer. Han hade funderat ut att han idag skulle plåga människorna något så otroligt och sedan titta på de små liven medans de vrider sig i smärtkramper. Han hade tre alternativ till vad han skulle göra:

1. Starta tredje världskriget

Låta Bush få ett explosivt Reidar-ryck och förklara krig mot resten av världen.

Väntat resultat: Miljontals döda

2. Släppa löst ett gigantiskt virus på jorden.

En smitta av luftburna, mikroskopiska bävrar som tuggar sig in genom hjärnbarken på den smittade och lägger spillning där för att offret sakta skall dö.

Väntat resultat: Utplånad mänsklighet

3. Öppna Lidl.

Öppna tyska affärer över världen där salmonella-smittad avföring säljes som "Guten Sjokladenpuddingen".

Väntat resultat: Okalkylerbart

Satan skrämde nästan upp sigsjälv när han läste det tredje alternativet. Men han drog en suck av lättnad när han insåg hur lätt det skulle vara att utplåna mänskligheten. Det var inget svårt val för Djävulen, som direkt valde att släppa lös Lidl på människorna. Dagen då den gula logotypen höjdes på flaggor över massvis av småorter i Sverige, var dagen då världen började falla. Falla ner i djupet.

Seså!

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lidl är djävulens verk. Sagan om Lidl kortfattat, av Erik Bergérus:

I de mörkaste, ondskefullaste och mest Gudsförgätna delarna av helvetets djupaste hålor satt en gång Djävulen och smidde planer. Han hade funderat ut att han idag skulle plåga människorna något så otroligt och sedan titta på de små liven medans de vrider sig i smärtkramper. Han hade tre alternativ till vad han skulle göra:

1. Starta tredje världskriget

Låta Bush få ett explosivt Reidar-ryck och förklara krig mot resten av världen.

Väntat resultat: Miljontals döda

2. Släppa löst ett gigantiskt virus på jorden.

En smitta av luftburna, mikroskopiska bävrar som tuggar sig in genom hjärnbarken på den smittade och lägger spillning där för att offret sakta skall dö.

Väntat resultat: Utplånad mänsklighet

3. Öppna Lidl.

Öppna tyska affärer över världen där salmonella-smittad avföring säljes som "Guten Sjokladenpuddingen".

Väntat resultat: Okalkylerbart

Satan skrämde nästan upp sigsjälv när han läste det tredje alternativet. Men han drog en suck av lättnad när han insåg hur lätt det skulle vara att utplåna mänskligheten. Det var inget svårt val för Djävulen, som direkt valde att släppa lös Lidl på människorna. Dagen då den gula logotypen höjdes på flaggor över massvis av småorter i Sverige, var dagen då världen började falla. Falla ner i djupet.

Seså!

Dagens lol.

Dagens lol imorgon är att mormor ska vara tomte. :shifty:;):):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...