Pimpen Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Dagens lol för fan, snodde också en bild därifrån som jag har som sign. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Dagens lol för fan, snodde också en bild därifrån som jag har som sign. Den var faktiskt lite rolig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) Har hittat det här på en antitalibansida: IF U HATE BIN LADEN AN THE TALIBAN YOU WILL LIKE THESE!! Q:Why does Osama always carry a piece of shit in his pocket? A: It's his photo ID Q: What do Bin Laden and Hiroshima have in common? A: Nothing, yet. Q: How do you play Taliban bingo? A: B-52...F-16...B-1... Q: What is the Taliban's national bird? A: Duck Q: How is Bin Laden like Fred Flintstone? A: Both may look out their windows and see Rubble. Q: Why does the Iraqi Navy have glass bottom boats? A: So they can see their Air Force. Q: What does osama bin laden and General Custer have in common? A: They both want to know where those Tomahawks are coming from! Q: What's the difference between the Taliban and a bucket of shit? A: the bucket Q: What's the five day forecast for Afghanistan? A: Two days. Q: Why don't bin laden's people eat shit sandwiches? A: they can't stand bread Q: Why doesn't the Taliban have drivers ed and sex ed classes on the same day? A: because the camels can't handle it Här kommer en rolig bild!!! Rätt gammal... Hur läser man japanska??? Vrider på huvudet! Redigerad 15 juli, 2004 av darkjak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) Här e en bild till: Jag hatar TALIBANER! Redigerad 15 juli, 2004 av darkjak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,504784,00.html Auktionen har jusst börjat och är uppe i 93 miljoner svenska kronor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,504784,00.html Auktionen har jusst börjat och är uppe i 93 miljoner svenska kronor Helvete, han kommer bli nye Bill Gates eller nåt, men då måste han nog fixa företag för stålarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Kalla mig dum men jag fattar inte bilden med dom japanska teknena... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Kalla mig dum men jag fattar inte bilden med dom japanska teknena... Det står go fuck yourself om man vrider på huvudet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Helvete, han kommer bli nye Bill Gates eller nåt, men då måste han nog fixa företag för stålarna Han kan börja sälja missade straffbollar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 SS soldaterna var nog inte så tuffa ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 SS soldaterna var nog inte så tuffa ändå. Hehe, katten var ju riktigt söt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Dagens lol för fan, snodde också en bild därifrån som jag har som sign. haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 kolla ansiktsuttrycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 kolla ansiktsuttrycket lol!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Hehehehe fan va skönt. Jag klippte ut huvet från den vita hunden och satte in den som min Msn bild Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,504784,00.html Auktionen har jusst börjat och är uppe i 93 miljoner svenska kronor aktuellt pris Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 min polare slocknade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Dagens lol för fan, snodde också en bild därifrån som jag har som sign. fy fan va bäst =D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 rockpaper saddam är gårdagens.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts