Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

På flashback hittar man roliga inlägg.

Var på fest hos en polare, X, för några år sen. Festdeltagarna var till största del X pluggpolare, nördiga KTHare,

så jag drog vidare ganska tidigt. Efter några timmars supande är bara X, hans rumskamrat Y och en för X och Y ganska obekant pluggkompis kvar (kan såklart kalla pluggkompisen B...). B kan inte ta sig hem men får låna en liten ful gul madrass att sova på, X och Y är mycket godhjärtade varelser. 6 timmar senare vaknar X med en abnorm huvudvärk och upptäcker att B är försvunnen, madrassen lika så. X orkar inte tänka mer på det utan börjar städa lite lätt. När första påsen är full beger X sig ut i trapphuset där han till sin förvåning hittar sin madrass lutad mot en vägg. På madrassen finns en stor brun fläck och en liten lapp med texten, "Förlåt, jag skulle bara pruta".

Okej för att skita på sig när man är packad men att dessutom stava fel håller inte. Kul kille dock.

- http://www.flashback.info/showpost.php?p=1...p;postcount=121

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns inga bättre ;);)

Edit:

Hörde ett så roligt skämt på Sipmsons alldeles nyss.. :D

"En man hittar en magisk lampa som det kommer ut en ande ur.

Anden säger att han får tre önskningar, men hans fru får dubbla allt det han önskar sig.

Så mannen säger:

-Jag önskar mig en ny bil.

-Då får din fru två.

-Jag önskar mig ett nytt hus.

-Då får din fru två.

-Jag önskar att du slår mig halvdöd." :)

HAHA :lol::(

Min lärare drog samma skämt men istället var det han chef på jobbet det handlade om.

Och istället för att bli sönderslagen var det att han ville donera en njure ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...