SlewME Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Gillar synkningen när han säger "hooraaa" i badkaret. Klockrent! -- Edit: Därför hatar jag lunarstorm: Vad hände med "Bra, OK, Dåligt"-alternativen? Det kan man undra. Lunarstor ska vara så "jalla" helatiden och då blir det sådär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Lars Ohly fortsätter jobba med fingret! Svara inte i telefon om du har den här läraren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Johnny Knoxville almost dies. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Johnny Knoxville almost dies. OMG, läskigt nära Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Johnny Knoxville almost dies. Vad läskigt.. Typ 25cm från magen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 RAWR säger: då får jag bli din kompis!! RAWR säger: så kan man ju inte ha de Roffeltoff. [The Llama Seriously Kicks Your ASS!]säger: Jaha, vill du hitta på något i helgen? RAWR säger: Aa visst .. e de okej om en kompis till mig är med också? hon är jättesnäll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 *msn quote* Nu hänger jag inte med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Nu hänger jag inte med? Hinty hinty. Roffeltoff = Mig. RAWR = Hon. Din rosa mantel sitter fortfarande kvar Den är mig så kär så. Redigerad 19 september, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Hinty hinty. Din rosa mantel sitter fortfarande kvar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Handskrivna röster "Kalle Anka partiet" "Är skönt att förlisa-partiet" "Tomtepartiet" Har ploppan in lite fler nu. "Ett parti pilsner" "Hallonsaft" "James Bond 007" "Kill all hippies" "Mer öl partiet" "Svek och Löftesbrytarpartiet" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 . http://www.jesper.nu/filmer/sport/MFF-klacken.php Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Fick reda av min gamla SO-lärare att Kalle Anka-partiet var ett av dom partier som fick allra flest röster i valet Edit. Nu uttryckte jag mif fel, Urk. Allså, i tidigare val, så har Kalle Anka-partiet fått flest röser. Eller något sånt. Redigerad 19 september, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 . http://www.jesper.nu/filmer/sport/MFF-klacken.php Hipp hipp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Har ploppan in lite fler nu. "Ett parti pilsner" "Hallonsaft" "James Bond 007" "Kill all hippies" "Mer öl partiet" "Svek och Löftesbrytarpartiet" "Folkets V8 parti" "Det kvinnliga höftpartiet, KHP" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Hipp hipp! Finns inga bättre Edit: Hörde ett så roligt skämt på Sipmsons alldeles nyss.. "En man hittar en magisk lampa som det kommer ut en ande ur. Anden säger att han får tre önskningar, men hans fru får dubbla allt det han önskar sig. Så mannen säger: -Jag önskar mig en ny bil. -Då får din fru två. -Jag önskar mig ett nytt hus. -Då får din fru två. -Jag önskar att du slår mig halvdöd." HAHA Redigerad 19 september, 2006 av spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 "Folkets V8 parti" "Det kvinnliga höftpartiet, KHP" Som min farsa sa, Blankröstarpartiet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Ett ljus på himmelen HAHAHAHAHAHA, vafan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 WTF, var det nån musik eller? Annars var den ju helsjuk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Kollade igenom "namnbyten-tråden". Tyckte Zcruwn var väldigt påhittig på den tiden*. http://img367.imageshack.us/img367/6817/zcruwmu9.png *= När han reggade sig alltså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Ett ljus på himmelen HAHAHAHAHAHA, vafan! Ehh, lol "Ja, vilken cool grej. Jag gör de igen, fast med GRÖNT ljus istället för blått... Zwishar runt med handen" Typ, lr nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts