Plaisir Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ok det här är nog inte lol men jag hittade den när jag var inne på en utav länkarna här ovan (hopas inte på nya sida!) Pool Domino Det är sjukt mycket planering bakom något sånt där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Kenny Rogers Jackass Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Älskad klassiker: http://youtube.com/watch?v=WBPq20KlZoQ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Och här fortsätter vi med Dagens Reality Check, som presenteras av skribb. Idag har vi några bilder som illustrerar de fredfulla reaktioner som uppstod då påven utropade Islam för att vara en våldsam religion. Vi vill varna för känsliga bilder. Här synes tydligt den fredliga motförklaringen till påvens uttalande. Notera hur sansat dessa fredfulla muslimer agerar. http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/4209...shmir-ap416.jpg Nedan skådas en införelse av ett fredsavtal mellan den Katolska kyrkan och Mellanöstern. http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/4209...figy_ap_416.jpg Hahaha! Det där är humor på hög nivå kan jag bara säga!! Ok det här är nog inte lol men jag hittade den när jag var inne på en utav länkarna här ovan (hopas inte på nya sida!) Pool Domino Det är sjukt mycket planering bakom något sånt där! Wow... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ok det här är nog inte lol men jag hittade den när jag var inne på en utav länkarna här ovan (hopas inte på nya sida!) Pool Domino Det är sjukt mycket planering bakom något sånt där! Fyfan vad jag älskar att se såna grejer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Från filmen Airplane! eller Titta jag flyger som den heter på svenska. Gick häromdagen på nån kanal. Helt absurd, men så jävla rolig. Ett klipp: klick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Pokerhajar i all ära, men dom här är mkt roligare Redigerad 18 september, 2006 av spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Pokerhajar i all ära, men dom här är mkt roligare Du glömde trycka "add attachment". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Från filmen Airplane! eller Titta jag flyger som den heter på svenska. Gick häromdagen på nån kanal. Helt absurd, men så jävla rolig. Ett klipp: klick. Haha Airplane! Otto loves the ladies Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Haha Airplane! Otto loves the ladies Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ohly ger finger åt högerdebattör i direktsändning: Artikel på Aftonbladet Se klippet på TV4.se Tscha, vad ska man säga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Haha fyfan vad han gör bort sig, han lär ju inte bli populärare nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Ohly ger finger åt högerdebattör i direktsändning: Artikel på Aftonbladet Se klippet på TV4.se Tscha, vad ska man säga? Han borde vara glad att han bara fick ett finger; han borde gått fram och givit han en rak höger för att kallat honom kommunist. Redigerad 18 september, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Han borde vara glad att han bara fick ett finger; han borde gått fram och givit han en rak höger för att kallat honom kommunist. Ohly har ju utnämnt sig själv till kommunist så då får han skylla sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Han borde vara glad att han bara fick ett finger; han borde gått fram och givit han en rak höger för att kallat honom kommunist. Han har ju själv kallat sig kommunist. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ohly har ju utnämnt sig själv till kommunist så då får han skylla sig själv. Har han? Så varför blev han sur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ohly ger finger åt högerdebattör i direktsändning: Artikel på Aftonbladet Se klippet på TV4.se Tscha, vad ska man säga? Så jävla rätt. Varför yttrar hon sig på ett sånt klumpigt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Har han? Så varför blev han sur? Precis förlorat valet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Precis förlorat valet? Aftonbladet får det att se ut som han blir sur för att han blev kallad kommunist. När vänsterpartiets ledare Lars Ohly blir beskylld i direktsändning för att vara kommunist och vilja rensa ut oliktänkande, svarar han på ett klassiskt vis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Ohly ger finger åt högerdebattör i direktsändning: Artikel på Aftonbladet Se klippet på TV4.se Tscha, vad ska man säga? Det var bara en massa snack som buffrades mängder hela tiden, finns det ingenstans där man kan se just den delen specifikt? Edit. Såg det nu, nevermind. Redigerad 18 september, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts