Cortez Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vilket nummer kommer den ifrån? Brukar inte läsa Kalle anka, men den där känner jag igen. Kan jag möjligtvis ha läst den i någon av min fars gamla (underbara) tidningar från sent 60-tal? Tror den där tidningen är från inte allt för länge sen, tror det var det var på 2000-talet, jag har själv tidningen. Handlar om typ Kalle i riddarrustning(även om han inte heter så..) och så har han 3-4 korkade medhjälpare som hjälper honom försvara sin borg som heter... något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Tror den där tidningen är från inte allt för länge sen, tror det var det var på 2000-talet, jag har själv tidningen. Handlar om typ Kalle i riddarrustning(även om han inte heter så..) och så har han 3-4 korkade medhjälpare som hjälper honom försvara sin borg som heter... något. Aha. Ja, då har jag nog bara inbillat mig då. Redigerad 13 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Den serien har funnits länge, kommer dock inte ihåg namet Redigerad 13 september, 2006 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Kalle Vildand, aight? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Kalle Vildand, aight? Så heter den jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Så heter den jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Emo utvecklingen har gått långt. Nästan för långt. låt mig få presentera da da dam *trumvirvel* THE EMO COW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Emo utvecklingen har gått långt. Nästan för långt. låt mig få presentera da da dam *trumvirvel* THE EMO COW Hahahahha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 http://my.break.com/Media/View.aspx?Conten...nnelName=movies Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Luvnarstårm is teh shieeet!!1 http://img242.imageshack.us/img242/5157/namnlsra0.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vilket nummer kommer den ifrån? Brukar inte läsa Kalle anka, men den där känner jag igen. Kan jag möjligtvis ha läst den i någon av min fars gamla (underbara) tidningar från sent 60-tal? Den är inte alls gammal.. kanske fem sex år.. Läser alltid Kalle på toan.. Lillbrorsan prenumerar ju så varför inte läsa nåt man kan skratta åt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Luvnarstårm is teh shieeet!!1 Hon har rätt. Emo står för "emotional", vilket är en musikstil. Att emo står för folk som skär sig är lika mycket slang som "guzz" betyder brud. Redigerad 13 september, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Hon har rätt. Emo står för "emotional", vilket är en musikstil. Att emo står för folk som skär sig är lika mycket slang som "guzz" betyder brud. emotional översätts till emetionell på svenska, vilket i sin tur betyder "känslosam" eller lättpåverkad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 emotional översätts till emetionell på svenska, vilket i sin tur betyder "känslosam" eller lättpåverkad. Det gör det säkert, men det är fortfarande en musikstil. http://sv.wikipedia.org/wiki/Emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Den är inte alls gammal.. kanske fem sex år.. Läser alltid Kalle på toan.. Lillbrorsan prenumerar ju så varför inte läsa nåt man kan skratta åt Konstigt, har sett den mycket tidigare i alla tidningar jag har. kanske gick under ett annat namn. Redigerad 13 september, 2006 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Det gör det säkert, men det är fortfarande en musikstil. http://sv.wikipedia.org/wiki/Emo Nu förklarade jag i huvudsak inte vad EMO var, jag förklarade vad ordet emotional betyder och står för. Tror inte att ordet är hämtat ur luften. Den musikstil som du så vackert påpekar att det är vill man förmodligen att den ska förknippas som känslosam och lättpåverkande? Sluta gå offtopic nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Nu förklarade jag i huvudsak inte vad EMO var, jag förklarade vad ordet emotional betyder och står för. Tror inte att ordet är hämtat ur luften. Den musikstil som du så vackert påpekar att det är vill man förmodligen att den ska förknippas som känslosam och lättpåverkande? Sluta gå offtopic nu. Jag har inte gått offtopic, jag diskuterar något som blev postat i den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Jag har inte gått offtopic, jag diskuterar något som blev postat i den här tråden. Nu gick du däremot offtopci. Dagens Lol; Två norrmän var ute och gick, så vart den ena påkörd. -Äh, kom nu ketchup, så går vi! Natthumor yes indeed, jag lovar skrattar Kebab åt den här så ska jag äta ett paket flingor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Nu gick du däremot offtopci. Dagens Lol; Två norrmän var ute och gick, så vart den ena påkörd. -Äh, kom nu ketchup, så går vi! Natthumor yes indeed, jag lovar skrattar Kebab åt den här så ska jag äta ett paket flingor. Klockan är inte ens mycket och du säger att det är natthumor? skaffa en uppfattning om vad natt är! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Klockan är inte ens mycket och du säger att det är natthumor? skaffa en uppfattning om vad natt är! Har aldrig påstått att klockan är mycket, sa bara att den var natthumor. Drick i dig lite fanta och vänta några timmar och glöm bort att du har läst den så kommer du se att den fortfarande är lika rolig. Edit. Fixa liten bokstav. Edit2. Skriftfel. Redigerad 13 september, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts