makker Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 det är fan ingen kotlett det är en ost ! Upptäckte det när jag kom hem efter lite julinhandling. Jävla AG's. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Upptäckte det när jag kom hem efter lite julinhandling. Jävla AG's. haha ärligt ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Upptäckte det när jag kom hem efter lite julinhandling. Jävla AG's. Ööh? Köpte du den och trodde det var en kotlett? Om du inte kunde se att det där INTE var en kotlett i affären; handla aldrig mer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 haha ärligt ? Lol. jag köpte ost men upptäckte att jag hade betalat för en kotlett. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Aaah, hihi. På så sätt. LOL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Lol. jag köpte ost men upptäckte att jag hade betalat för en kotlett. hahaha ! du borde kunna stämma Ag´s för du skulle bjuda på ost och inte någon jävla kotlett... eller vända på det då hade det hörts mer sant i domstolen hahah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 88 sidor om en fejkfjantsidda av några små mesar utan liv... och ni snackar om ost och kotlett... hmm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 88 sidor om en fejkfjantsidda av några små mesar utan liv... och ni snackar om ost och kotlett... hmm Tur att vi har seriösa medlemmar som du då, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Självklart är man seriös! Men vad jag unndrade var varför de snackade om ost och kotlett, när topicen startrade pga en sida om "TrhEE NiGGazZ" som dom kallar sig... Har inte orkat läsa igenom de 88 sidorna om du undrar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Man postar helt enkelt länkar till kul saker i den här tråden. Varför ska jag och Funnylin skriva inlägg samtidigt hela tiden? =/ Läskigt jue. Redigerad 22 december, 2004 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Självklart är man seriös! Men vad jag unndrade var varför de snackade om ost och kotlett, när topicen startrade pga en sida om "TrhEE NiGGazZ" som dom kallar sig... Har inte orkat läsa igenom de 88 sidorna om du undrar... Aha, trodde du menade att gtasajtens medlemmar var mesarna utan liv. Förlåt. btw: Dagens lol är till för att posta saker med smått humoristisk innebörd, det kan vara konstiga nyhetsrubriker eller vadsom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ok då fattade jag... kanske ska läsa igenom lite grann trots allt... Nej, det får bli imorrn! Godnatt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 hehe många som har sådär ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 många som har sådär ju ja..du har rätt tragiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 hehe LoL? Jag har flest posts i allmänt Som de flesta märkt så skriver ja typ inget i gta trådarna, men de för att ja för tillfället inte har gta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 LoL? Jag har flest posts i allmänt Som de flesta märkt så skriver ja typ inget i gta trådarna, men de för att ja för tillfället inte har gta Jag har också flest i allmänt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Most active in: Papperskorgen 1409 posts in this forum ( 35% of this member's active posts ) Ja, jösses... Får skylla på min tid som hyperaktiv i Vardagssnack vers. 1. Topic: Remastrad DNF 2001-video. Redigerad 23 december, 2004 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Haha http://www.mestlol.com/bilder/1847.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 hoho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts