mr_tobbe Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Den är fake. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Den är fake. Varför skulle det vara det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Abdullah gör upp med skolan http://www.jesper.nu/downloads/eurocop/abdullah.mp3 "Ska du kuta?!" "asså aboo" "Ska du skuta abo?" "Jag driver inte med dig höredu, abo" Den är fake. Källa? EuroCop fejkar inte. Redigerad 9 september, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Varför skulle det vara det? Källa? EuroCop fejkar inte. Deras hemsida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Ni kan ju gissa 3ggr vilken sida jag hitta detta på Det är inte lätt att vara snopp ! Jag har ett huvud som jag inte kan tänka med . Jag är enögd . Jag hänger ihop med två nötter hela tiden . Min närmaste granne är ett arsle . Min bästa vän är en mus . Och varje gång jag blir upphetsad , spyr jag Redigerad 9 september, 2006 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Bara jag som backade bak lite när jag såg deras främlingsfientliga reklam höst upp till höger? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Bara jag som backade bak lite när jag såg deras främlingsfientliga reklam höst upp till höger? Vafan du har rätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Bara jag som backade bak lite när jag såg deras främlingsfientliga reklam höst upp till höger? Var menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ni kan ju gissa 3ggr vilken sida jag hitta detta på I princip vilken hemsida som helst. Jag är så jävla trött på det skämtet! Det är tamefan lika gammalt och uttjatat som "Två tomater gick över en väg" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Var menar du? Hier. Doppelpost. Jaah! Redigerad 9 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Stor bokstav. http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=134732 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Akta er för Lil Poison! http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,...,884681,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Akta er för Lil Poison! http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,...,884681,00.html Såg han förut när han spelade på 60 minutes. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Akta er för Lil Poison! http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,...,884681,00.html Man kan ju gissa vilken fråga i "Möt forumiten" han skulle ha svårt att svara på Edit. Oh yeeeeessss, post nummer 231 730 i allmänt Edit2. Redigerad 9 september, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag tycker att dan går så fort. Jasså!? Jag tycker att han drar benen efter sig. @Maimstream: Vad är det med 231 730? Eller försökte du bara vara rolig nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag tycker att dan går så fort. Jasså!? Jag tycker att han drar benen efter sig. @Maimstream: Vad är det med 231 730? Eller försökte du bara vara rolig nu? Det var ju post 231 730, vet du inte vad det innebär? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Det var ju post 231 730, vet du inte vad det innebär? Nej. Är det någon hemlig kod från yttre rymden!? Maimstream kanske har en annan sida av sig själv än den vi är vana vid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Nej. Är det någon hemlig kod från yttre rymden!? Maimstream kanske har en annan sida av sig själv än den vi är vana vid. Nej, nu är du ute och cyklar! Jag ska berätta för dig vad det betyder... Det betyder att Maimstream är på bushumör Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Nej, nu är du ute och cyklar! Jag ska berätta för dig vad det betyder... Det betyder att Maimstream är på bushumör Bajshumör. Ja, jag är trött. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Bajshumör. Ja, jag är trött. Haha, jag tror vi har en vissa annan här som är på bushumör! Well well, jag postar väl en rolig bild då, iaf enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts