Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

På en vanlig rulle Lambi hushållspapper finns det 539 lamm. Då bara räknat hela lamm, d.v.s. inga där någon del sticker utanför kanten.

Borde egentligen postas i tråden för onödigt vetande, men jag hittade inte den. Plus att den suger.

Och ja, jag räknade alla själv, alldeles nyss. Om någon vill kan alltid han/hon kontrollräkna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På en vanlig rulle Lambi hushållspapper finns det 539 lamm. Då bara räknat hela lamm, d.v.s. inga där någon del sticker utanför kanten.

Borde egentligen postas i tråden för onödigt vetande, men jag hittade inte den. Plus att den suger.

Och ja, jag räknade alla själv, alldeles nyss. Om någon vill kan alltid han/hon kontrollräkna.

Är alla rullar exakt på pricken lika långa, då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som Siana sa... rulla nu upp resten av dem 7 rullarna som fanns i packet (w00t)

Efter God of War, dvs. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...