Ante_freeman Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Napoleon (erövraren) hade en röd mantel på sig för att man mycket svårare skulle se om han var skadad... Hitler hade bruna byxor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tre brudar. http://img518.imageshack.us/img518/9914/pumortt8.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tre brudar. http://img518.imageshack.us/img518/9914/pumortt8.gif Är det en brud längst till vänster ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Är det en brud längst till vänster ? Ja? Med övervikt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Ja? Med övervikt. Får ta och hålla med Karate, går ju inte att se om det är en överviktig pojk eller flicka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Förmodligen bara roligt för mig själv, men. (Vi pratade om priset på mitt träningskort) http://img236.imageshack.us/img236/125/hahahaaadk0.png Det roliga är att hon var 100% allvarlig. Trodde att mina föräldrar betalar 3,4 lök i månaden bara för att låta mig få lite muskler. Hon är verlkigen otroligt dum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Förmodligen bara roligt för mig själv, men. (Vi pratade om priset på mitt träningskort) http://img236.imageshack.us/img236/125/hahahaaadk0.png Det roliga är att hon var 100% allvarlig. Trodde att mina föräldrar betalar 3,4 lök i månaden bara för att låta mig få lite muskler. Hon är verlkigen otroligt dum. Vad har hon för hårfärg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Vad har hon för hårfärg? Brun, tro det eller ej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Brun, tro det eller ej! OHMAGAD the end is near Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Rikard Lind ber om ursäkt för sitt beteende (någon som kan reposta den första filmen?) Redigerad 7 september, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Rikard Lind ber om ursäkt för sitt beteende (någon som kan reposta den första filmen?) Fifan vad fint med alkoholen vid sidan Han hade en snygg slips också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Här är den =) Rikard Lind filmen nr 1. Redigerad 7 september, 2006 av Moongoose Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Moongoose: Tack så mycket! Jag editerade bort den ena filmen men lägger tillbax den igen. Den är ändå lite kul med små omogen humor. Barnprogram för vuxna (parodi på "tummen") Varning 18+! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Piratpartiets låt Ni behöver inte påpeka om ni tycker den är gammal, jag har missat den, vilket gör det möjligt att andra har gjort detsamma. Så schhh! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Piratpartiets låt Ni behöver inte påpeka om ni tycker den är gammal, jag har missat den, vilket gör det möjligt att andra har gjort detsamma. Så schhh! Fortfaarande så bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Piratpartiets låt Ni behöver inte påpeka om ni tycker den är gammal, jag har missat den, vilket gör det möjligt att andra har gjort detsamma. Så schhh! Jag har aldrig hört den så den tackar jag för, klockren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Rikard Lind ber om ursäkt för sitt beteende (någon som kan reposta den första filmen?) Haha, jävla kul kille, den där Rikard Lind Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jay ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Här är första filmen, samt en annan i stekartema. Små citat från klippet: "Så vare polisbilen där borta å det luktade korv å potatismos och det va bara äckligt. Å så vare två poliser som jag kände igen från prideledet, å det va bara obehagligt" "Det är helt sjukt. Pappa han har ställe på Marsstrand. Å när vi e på Marsstrand då ere bara sprut för heeeela slanten" "Jag heter Richard Lind, jag e 19 år. Åkte ner till Tyskland, körde VM, alla matcher såg de live, mycket bra schiiit. Logebiljetter, självklart" "Mycket mulligt, mycket mulligt" http://video.feber.se/2006/08/smbrats_gr_bort.html - Varför står alla så här på dansgolvet? - Ja det är... det är stekigt liksom, det är skönt, man steker, ja visst, man steker. Så att det gör... det, det är en bra... flow liksom. Man kör på, det betyder vilken... att man tillhör... - Men vad är en stekare för någonting? - Stekare, ja det är en... sån där, prototyp där borta, till exempel. Vi har... brillorna, brillorna, vi har frisyren, den är inbakad, dojorna, och liksom... ja... man steker liksom, han är på, han dansar. Det är klockrent väder, det steks, det är champagne, det är ostron, det är fint väder, vi steker hårt, vi har kul. http://youtube.com/watch?v=cEzQNYjD2Gk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts