Cortez Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Seriöst? Kroppen ser väl okej ut, byt ut huvudet och håret så är det sweet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Haha. Jag kollade på MTV Video Music Awards förut, där en grupp som heter Ok Go var med och gjorde världens coolaste dans: Det är inte MTV-framträdandet, men det är exakt samma dans. Det är grymt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Gulligt. http://img342.imageshack.us/img342/2517/kasperskyftwkr5.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Gulligt. http://img342.imageshack.us/img342/2517/kasperskyftwkr5.png Ditt antivirus är överkänsligt, vart vill du komma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Mjo, det var det som jag fann underhållande med Jag är ledsen, det är jag faktiskt, men jag känner mig nästan tvungen att posta den här bilden också: She´s got some wicked photoshop-skills, yo! (Hon skrev klart och tydligt att den är fejk. Som om nån skulle tro nåt annat? ) Alltså, skapligt det här med att hon var med på Idol har stigit hon över huvudet. Hon verkar tro att hon är världens stjärnan... Utdrag ur hennes blogg: "Alla bara älskar mig. Jag är nog en kändis. Idol tv har ringt tidningar har ring. Iskolan när dom träffar på mig så blir alla ler mot mig och ropar IDOL ANNA eller så börjar dom sjunga ring ring.." "Alla bara älskar mig"? Sen står det: "ALLA FAN'S, NI KAN FÅ MIN MSN OM NI FRÅGAR." Det enda jag sett som frågats/skrivits till hon är om hon "lider av nått" och att hon var totalt j*vla värdelös. Aja, hon verkar inte "riktigt 100" den där jäntan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 *text* I princip alla förutom liknande hennes personlighet, hennes kompisar, skrattar åt henne. Men så länge hon mår bra utav det ger jag verkligen fan åt det. Alla är nöjda typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Haha. Jag kollade på MTV Video Music Awards förut, där en grupp som heter Ok Go var med och gjorde världens coolaste dans: Det är inte MTV-framträdandet, men det är exakt samma dans. Det är grymt! Den där är bara riktigt tuff Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Klassiker: Kitty cat dance Edit: Tysk kustvakt XD Redigerad 2 september, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Skridskoåkning va juh frän lol? Fokusera på pricken i mitten så försvinner dem runt om. Läskigt men sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Klassiker: Kitty cat dance Hahaha! Spajdermääään: ! Den var... läskig. Redigerad 2 september, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Skridskoåkning va juh frän lol? http://www.jesper.nu/bilder/illusion/prickar_forsvinner.gif Fokusera på pricken i mitten så försvinner dem runt om. Läskigt men sant. Man blir typ galen av att kolla på sånna saker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Ja, lås in henne i huset. Om hon nu är sjuk så får dom inte släppa ut henne. Inte ens till skolan, gud nej, inte till skolan. När hon blir tillräckligt gammal slänger de in henne i en grotta och kedjar fast henne och matar henne med fiskhuvuden. för mycket simpsons, aye? @spajdermannen: läskigt Redigerad 2 september, 2006 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Skridskoåkning va juh frän lol? Fokusera på pricken i mitten så försvinner dem runt om. Läskigt men sant. Coolt!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Skridskoåkning va juh frän lol? Fokusera på pricken i mitten så försvinner dem runt om. Läskigt men sant. Upplever snarare att det bildas en grön prick istället för en rosa när dem försvinner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Upplever snarare att det bildas en grön prick istället för en rosa när dem försvinner. Japp. En grön prick som dansar runt i en ring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Hehe.. Vet inte om nån har sett detta men ... Grand Theft Auto- Filmen DVD Action/Äventyr: Grand theft auto (DVD/Ron Howard/85) Regi: Ron Howard Skådespelare: Ron Howard, Nancy Morgan, Barry Cahill m fl. Produktionsår: 1977 Åldersgräns: 15 år 15 bilkrockar, 23 demolerade fordon och 24 explosioner talar sitt tydliga språk. Här blir det full rulle från början till slut. Sam och Paula är på väg till Las Vegas för att gifta sig, men det tycker inte hennes far om så han utfäster en belöning på en kvarts miljon till den som kan stoppa dem... Region: 2 Textning: Svenska/Danska/Norska/Finska Bild: 4:3 Ljud: Dolby Digital 2.0 Det roliga var att jag satt och bläddrade i Ginza tidningen och såg detta... Redigerad 3 september, 2006 av ALER700 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hehe.. Vet inte om nån har sett detta men ... Grand Theft Auto- Filmen Det roliga var att jag satt och bläddrade i Ginza tidningen och såg detta... Haha, riktigt LOL ju. Måste nästan ses. Men jag tror inte att den är så bra, möjligtvis om det var San Andreas story, det skulle vara kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Kollar ni längst ner så förstår ni hur jag inte kan förstå hur ni missat att den filmen finns. http://gtasajten.com/store.php usch vad farlig man känner sig när man gör den minen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Kollar ni längst ner så förstår ni hur jag inte kan förstå hur ni missat att den filmen finns. http://gtasajten.com/store.php usch vad farlig man känner sig när man gör den minen. E inte han i kepsen Young Buck??? Ser iallafall ut så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vad Tyst Det Blev... http://www.youtube.com/watch?v=P0T2mpUb8yo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts