Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Mjo, det var det som jag fann underhållande med ;)

Jag är ledsen, det är jag faktiskt, men jag känner mig nästan tvungen att posta den här bilden också:

She´s got some wicked photoshop-skills, yo! (Hon skrev klart och tydligt att den är fejk. Som om nån skulle tro nåt annat? ^_^ )

Alltså, skapligt det här med att hon var med på Idol har stigit hon över huvudet. Hon verkar tro att hon är världens stjärnan... :lol:

Utdrag ur hennes blogg: "Alla bara älskar mig. Jag är nog en kändis. Idol tv har ringt tidningar har ring. Iskolan när dom träffar på mig så blir alla ler mot mig och ropar IDOL ANNA eller så börjar dom sjunga ring ring.."

"Alla bara älskar mig"? :teehee: Sen står det: "ALLA FAN'S, NI KAN FÅ MIN MSN OM NI FRÅGAR."

Det enda jag sett som frågats/skrivits till hon är om hon "lider av nått" och att hon var totalt j*vla värdelös. :P

Aja, hon verkar inte "riktigt 100" den där jäntan... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, lås in henne i huset. Om hon nu är sjuk så får dom inte släppa ut henne. Inte ens till skolan, gud nej, inte till skolan.

När hon blir tillräckligt gammal slänger de in henne i en grotta och kedjar fast henne och matar henne med fiskhuvuden.

för mycket simpsons, aye?

@spajdermannen: läskigt

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe..

Vet inte om nån har sett detta men :teehee: ...

Grand Theft Auto- Filmen

DVD Action/Äventyr: Grand theft auto (DVD/Ron Howard/85)

Regi: Ron Howard

Skådespelare: Ron Howard, Nancy Morgan, Barry Cahill m fl.

Produktionsår: 1977

Åldersgräns: 15 år

15 bilkrockar, 23 demolerade fordon och 24 explosioner talar sitt tydliga språk. Här blir det full rulle från början till slut. Sam och Paula är på väg till Las Vegas för att gifta sig, men det tycker inte hennes far om så han utfäster en belöning på en kvarts miljon till den som kan stoppa dem...

Region: 2

Textning: Svenska/Danska/Norska/Finska

Bild: 4:3

Ljud: Dolby Digital 2.0

Det roliga var att jag satt och bläddrade i Ginza tidningen och såg detta...

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...