Eudoros Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) http://img348.imageshack.us/img348/7626/ringringtjejencx5.jpg HAhahaha Åå, jag känner mig så elak, men.. Det är ju otroligt kul! Vill poängtera än en gång att jag vanligtvis inte gör mig rolig över andra, men den här är ju helt galet rolig, ju. Går inte att låta bli! Edit: och om någon skulle ha missat detta så är det här alltså RIng-ring-tjejen från idol. Man skulle frågat hon om tandtrollen tågluffar mycket. ; ) Inget illa menat. Redigerad 2 september, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Btw. Jag har haft tandställning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 HAhahaha Åå, jag känner mig så elak, men.. Det är ju otroligt kul! Vill poängtera än en gång att jag vanligtvis inte gör mig rolig över andra, men den här är ju helt galet rolig, ju. Går inte att låta bli! Edit: och om någon skulle ha missat detta så är det här alltså RIng-ring-tjejen från idol. Asså vaddå klockren text (känner mig mer o mer som en fjortis, 7dar count down to fjortis ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Just bilden i sig tycker jag inte är så rolig, men när hon däremot skriver "min fina tandställning" är klockrent. Mjo, det var det som jag fann underhållande med Jag är ledsen, det är jag faktiskt, men jag känner mig nästan tvungen att posta den här bilden också: http://img443.imageshack.us/img443/8578/ringringtjejen2rm1.jpg She´s got some wicked photoshop-skills, yo! (Hon skrev klart och tydligt att den är fejk. Som om nån skulle tro nåt annat? ) Redigerad 2 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Mjo, det var det som jag fann underhållande med Jag är ledsen, det är jag faktiskt, men jag känner mig nästan tvungen att posta den här bilden också: BILD She´s got some wicked photoshop-skills, yo! (Hon skrev klart och tydligt att den är fejk. Som om nån skulle tro nåt annat? ) Jo, man ser ju hur enkelt som helst att hon har lagt till bakgrunden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Mjo, det var det som jag fann underhållande med Jag är ledsen, det är jag faktiskt, men jag känner mig nästan tvungen att posta den här bilden också: http://img443.imageshack.us/img443/8578/ri...gtjejen2rm1.jpg She´s got some wicked photoshop-skills, yo! (Hon skrev klart och tydligt att den är fejk. Som om nån skulle tro nåt annat? ) Har en på min msn som gått i samma skola som henne, hon sa att hon hade någon sjukdom. Lite tråkigt att höra faktiskt med tanke på hur mycket skit hon får hela tiden men jag kan tyvär inte heller låta bli att skratta. Jag menar, varför ens lägga upp en redigerad bild samtidigt som hon skriver att den är fake? störtlöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jo, man ser ju hur enkelt som helst att hon har lagt till bakgrunden. Hahahahahaaaa Har en på min msn som gått i samma skola som henne, hon sa att hon hade någon sjukdom. Lite tråkigt att höra faktiskt med tanke på hur mycket skit hon får hela tiden men jag kan tyvär inte heller låta bli att skratta. Jag menar, varför ens lägga upp en redigerad bild samtidigt som hon skriver att den är fake? störtlöjligt. Ajdå.. då... är det ju faktiskt inget roligt att skoja om henne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hahahahahaaaa Ajdå.. då... är det ju faktiskt inget roligt att skoja om henne. Sen vet jag ju inte om det är sant heller men hon sa det iallafall, men om hon nu har en sjukdom, hur kan då föräldrarna vara så sjuka så de låter henne sprigna iväg på idol grejs? de borde veta bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Sen vet jag ju inte om det är sant heller men hon sa det iallafall, men om hon nu har en sjukdom, hur kan då föräldrarna vara så sjuka så de låter henne sprigna iväg på idol grejs? de borde veta bättre. Ja, jag kan ju inte säga att jag är precis förvånad om det skulle vara så, att hon har någon sjukdom eller någon slags mini-fel i hjärnan. Fast hennes föräldrar ville säkert bara vara snälla hästar och låta henne få försöka uppnå sitt livs största önskningar. Eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Sen vet jag ju inte om det är sant heller men hon sa det iallafall, men om hon nu har en sjukdom, hur kan då föräldrarna vara så sjuka så de låter henne sprigna iväg på idol grejs? de borde veta bättre. Ja, lås in henne i huset. Om hon nu är sjuk så får dom inte släppa ut henne. Inte ens till skolan, gud nej, inte till skolan. När hon blir tillräckligt gammal slänger de in henne i en grotta och kedjar fast henne och matar henne med fiskhuvuden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Ja, lås in henne i huset. Om hon nu är sjuk så får dom inte släppa ut henne. Inte ens till skolan, gud nej, inte till skolan. När hon blir tillräckligt gammal slänger de in henne i en grotta och kedjar fast henne och matar henne med fiskhuvuden. Var inte så jag menade, men de borde ju ha fattat innan att hon inte kommer att komma någon vart, men det verkar som om dom har sagt något annat till henne eftersom hon säger emot juryn så mycket. Du borde mycket väl förstå att det inte var så som du beskriver det jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Var inte så jag menade, men de borde ju ha fattat innan att hon inte kommer att komma någon vart, men det verkar som om dom har sagt något annat till henne eftersom hon säger emot juryn så mycket. Du borde mycket väl förstå att det inte var så som du beskriver det jag menade. Nej, jag driver bara med dig. Har lite tråkigt helt enkelt. No hard feelings. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) http://img443.imageshack.us/img443/8578/ringringtjejen2rm1.jpg She´s got some wicked photoshop-skills, yo! (Hon skrev klart och tydligt att den är fejk. Som om nån skulle tro nåt annat? ) Lägg inte upp sånt där... Du fick mig ett tag att tycka... att hon var snygg! Redigerad 2 september, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Nej, jag driver bara med dig. Har lite tråkigt helt enkelt. No hard feelings. Pustar ut. . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Pustar ut. . Hmm.. I'm starting to change my mind... http://myspace-724.vo.llnwd.net/01106/42/70/1106710724_l.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Lägg inte upp sånt där... Du fick mig ett tag att tycka... att hon var snygg! Seriöst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hmm.. I'm starting to change my mind... http://myspace-724.vo.llnwd.net/01106/42/70/1106710724_l.jpg :'( (btw. har passerat 1000 posts nu, lite segare, lite sämre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Bara kul om man spelat BF2, förmodar jag. http://uncyclopedia.org/images/8/88/Newbf2.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Bara kul om man spelat BF2, förmodar jag. Nja, kul om man vet hur internet spel är ibland ^^ den var kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Seriöst? Nä, jag måste ha feber yra. Fast kanske ändå om man sätter en påse på huvudet hons och... Nä, det var inget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts