Eudoros Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Anna från idol. Lyssna när hon sjunger om. Visst sjunger "knarkaR på min dörr"? Men shit. Hon måste varit den jobbigaste person jag sett i "Idol-historien"... Och hon låter faktiskt som en telefonsignal med vibrator på. Redigerad 1 september, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,880738,00.html Stackars tös, va... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,880738,00.html Stackars tös, va... Mjodå. Men titta på föregående sidan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Anna från idol. Lyssna när hon sjunger om. Visst sjunger "knarkaR på min dörr"? Kanske lite... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Nu märkte jag att jag bETonade fel. Men alla förstod säkert vad jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,880738,00.html Stackars tös, va... Hon slapp ju i alla fall läxorna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,880738,00.html Stackars tös, va... Shit happens. Tahaha... ...jag är trött. Redigerad 1 september, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Anna från idol. Lyssna när hon sjunger om. Visst sjunger "knarkaR på min dörr"? Ahahahahahaha! Fyfan vilken lirare! USCH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Anna från idol. Lyssna när hon sjunger om. Visst sjunger "knarkaR på min dörr"? Helt tårögd. Hur gammal är hon? 12? Då är det ju fan synd om flickan. "Jag kommer att komma tillbaka. Det kan ni ger er FAN på" Redigerad 2 september, 2006 av The_go Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) TERRORKATTEN Redigerad 2 september, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 TERRORKATTEN Go Grumpy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 TERRORKATTEN Kanske kusin med denna: http://video.google.com/videoplay?docid=4479228649911767872 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Anna från idol. Lyssna när hon sjunger om. Visst sjunger "knarkaR på min dörr"? Saxat direkt från hennes blogg på lunarstorm: Hallå! Det va jag som va Anna 17 år och sjung Ring ring med Abba och jag vet att det va falstk den 2:a gången jag sjöng det va meningen.. Första va bättre det va därför dom inte tog med den.. Men tycker ni att jag är dårlig får ni tycka det. Jag är jag och det står jag för.. Jag ville bara gör en bra TV hoppas ni fick ett gott skratt det va det som va meningen men ni tycker vad ni vill så att ni vet men jag hinner inte svara på allt det bara rullar in nu.. Men lungn det kommer svar så fort som möjligt.. Alla bara älskar mig. Jag är nog en kändis. Idol tv har ringt tidningar har ring. Iskolan när dom träffar på mig så blir alla ler mot mig och ropar IDOL ANNA eller så börjar dom sjunga ring ring.. En kille som såg mig vislade en idag så sjöng jag vet inte vemdet va.. sånt är kul.. Sen i Matis så va det några runt ett bord som viska kolla där Anna och sjunger ring ring- Så idag va det ett gäng om kom fram till mig och sa: Kan vi få din autograf? Visst så va det ne kille som sa jag ska ha din aoutogra och en kram.. Så fick jag en kram och han lyfte upp mig och jag jag älskar dig... JAG NJUTER AV LIVET SOM IDOL: PUSS OCH KRAM IDOL_ANNA! Edit: Redigerad 2 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Saxat direkt från hennes blogg på lunarstorm: Edit: Yeah, right.. My ass.. Fan vilket misslyckande.. Vad är hennes lunar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Yeah, right.. My ass.. Fan vilket misslyckande.. Vad är hennes lunar? Anna_kluft Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Yeah, right.. My ass.. Fan vilket misslyckande.. Vad är hennes lunar? Som halo sade ..fast lite synd tycker jag nästan om henne andå.. kolla i hennes gästbok så får ni se. Visst, de flesta småjävlas bara men vissa är riktigt elaka. Fast vid närmare eftertanke så verkar hon ju inte direkt ta åt sig Edit: Upptäckte en annan sak också.. Hon fick 80 (minst) inlägg på 10 minuter i sin gästbok! Redigerad 2 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Saxat direkt från hennes blogg på lunarstorm: Edit: Herrejösses, hon skriver ju fan lika dåligt som hon sjunger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Saxat direkt från hennes blogg på lunarstorm: Edit: Men shit! Hon stavar ju som ett rumänskt gatubarn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) http://img348.imageshack.us/img348/7626/ringringtjejencx5.jpg HAhahaha Åå, jag känner mig så elak, men.. Det är ju otroligt kul! Vill poängtera än en gång att jag vanligtvis inte gör mig rolig över andra, men den här är ju helt galet rolig, ju. Går inte att låta bli! Edit: och om någon skulle ha missat detta så är det här alltså RIng-ring-tjejen från idol. Redigerad 2 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 http://img348.imageshack.us/img348/7626/ri...ngtjejencx5.jpg HAhahaha Åå, jag känner mig så elak, men.. Det är ju otroligt kul! Vill poängtera än en gång att jag vanligtvis inte gör mig rolig över andra, men den här är ju helt galet rolig, ju. Går inte att låta bli! Edit: och om någon skulle ha missat detta så är det här alltså RIng-ring-tjejen från idol. Just bilden i sig tycker jag inte är så rolig, men när hon däremot skriver "min fina tandställning" är klockrent. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts