Halo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ja, jag tror då inte på sånt där. Men det där var konstigt. Måste finnas en förklaring till det hela, typ något. :S Jo jag satt länge och funderade på det men jag kan bara inte komma på någon naturlig förklaring till det hela. . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Smoke! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) "Stureplanseliten". När kommer det roliga? Det är ju bara en massa packade Stockholmare som babblar. Redigerad 29 augusti, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 American Idol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 American Idol! Hahahahahahahahaahahahaha! Kan tänka mig BroDD som gör det där... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 American Idol! HAHAHHA Fan va han sjöng bra då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 American Idol! Hahahahhaha xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) American Idol! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska kolla på den nu.... Edit. Han var ju skön "But I'm not a family guy"^^ Redigerad 29 augusti, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Jag har aldrig skrattat så mkt någonsin. Det är 10:e gången jag kollar på den och jag gråter! Redigerad 29 augusti, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 American Idol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Är väll egentligen inge roligt men hittade ingen annan tråd att lägga upp den, någon som kan förklara slutet haha? bilen bara racar igenom staketet, eller?. http://www.slan.nu/out.php?id=7814 Det där var... läskigt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Borta. Häng mig. Redigerad 30 augusti, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Borta. Häng mig. *hänger siana* http://www.clipartpoint.com/_PictureAnimated%20GifsHolidays%20And%20Special%20EventsHalloweenHANGMAN.GIF Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Gammal kanske, men ack så rolig. Terminator och Jesus. http://www.youtube.com/watch?v=_MKjo1OpEbA "Hasta la vista, Baby jesus" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Klockren ersättning till utebliven intervju Som jag tidigare har berättat så var Conan O'Brien värd för årets Emmygala, och i typisk galatradition så bjöds jag givetvis på en schysst introfilm före galans start. Introts första del består av att Conan hoppar runt från serie till serie, däribland Lost, South Park och 24. Den andra delen är mer vanliga skämt och jag som gillar Conans Late Night känner fort igen mig. Riktigt underhållande är det och man har verkligen lyckats få till lite roliga skämt och bra integration med de olika serierna. Titta och njut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 När kommer det roliga? Det är ju bara en massa packade Stockholmare som babblar. Det är allt konstigt vad folk har olika humor. Både jag och en kompis skrattade så in i vassen! Ska nog kolla på den en gång till nu, bara för det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Tihi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Tihi HahaAHHahahahaa.. ooh! Den var guld värd! Tagit den själv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Tihi Hahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Säga vad man vill om "Jag-sitter-framför-min-webcam-med-headsetet-på-huvudet-och-mimar-till-mina-favorit -åtar-remake´s" men den här var iallafall sevärd http://www.youtube.com/watch?v=T8X42FpKgns Den tar rejält med fart vid 0.18! Redigerad 30 augusti, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts