Eudoros Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 . http://www.youtube.com/watch?v=WxgEJEl_ruU...ted&search= Haha, shit å rädd tjejen blir. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Joo. JAA SÅ VAR DET!11!1 Ärligt talat, varför skulle dom ens tänka på att ha det ordet? Som SlewME sa, skaka eller kanske vinka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 JAA SÅ VAR DET!11!1 Ärligt talat, varför skulle dom ens tänka på att ha det ordet? Som SlewME sa, skaka eller kanske vinka. Jag såg programet när det var. Jag fattar inte varför du gör så stor sak av det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jag såg programet när det var. Jag fattar inte varför du gör så stor sak av det. Fattar inte att du ens orkar ljuga om en sån sak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Fy helvete vad jag älskar Eurocop, dör av skratt. http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=174242 Kolla på länken näst längst upp "En sinnesjuk man". Dom är så jävla drygt störda och jävligt roliga Jag har lyssnat på flera av de nu, har aldrig skrattat så mkt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Fy helvete vad jag älskar Eurocop, dör av skratt. http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=174242 Kolla på länken näst längst upp "En sinnesjuk man". Dom är så jävla drygt störda och jävligt roliga Lyssna på "Hets mot folkgrupp", "Din dotter har varit med i en porrtidning", och "Ollongrens älskare" också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Busringning till Inge Snygg. Lyssna på HELA! http://www.home.no/ylvaylva/bus.mp3 Hahahahahahahahahaha Fyfan vad jag skrattade när jag hörde den här. OMFG nu vill man fan ringa till den där jäveln - "jag har samtalet inspelat där du säger att du ska köra ihjäl mig med cykeln" - "vad har jag för nummer då?" "vet du inte ens dit eget nummer?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Hahahahahahahahahaha Fyfan vad jag skrattade när jag hörde den här. OMFG nu vill man fan ringa till den där jäveln - "jag har samtalet inspelat där du säger att du ska köra ihjäl mig med cykeln" - "vad har jag för nummer då?" "vet du inte ens dit eget nummer?" Haha så sjuk, ofta man kör ihjäl någon med cykel överhuvudtaget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Fattar inte att du ens orkar ljuga om en sån sak Jag fattar inte hur ni orkar göra en stor sak av ett ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jag fattar inte hur ni orkar göra en stor sak av ett ord. Om man misstänker att någon ljuger tycker jag med all rätt att man kan göra något stort av det, ljuga är fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Om man misstänker att någon ljuger tycker jag med all rätt att man kan göra något stort av det, ljuga är fel. Dom går off-topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Dom går off-topic. Och det gör inte du som fortsätter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Busringning till Inge Snygg. Lyssna på HELA! http://www.home.no/ylvaylva/bus.mp3 Haha jag har sökt den! Den låg på Fabba.nu förut men sen tappade jag bort den! Fyfan, Grabben låter lite rädd men gubben är ju störd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Bara jag som trodde att Inge Snygg var en tjej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Bara jag som trodde att Inge Snygg var en tjej? ANtagligen Jag visste ända från början då jag såg namnet att det var en man, dessutom "Inge" är väl mer ett kill/pojk/man/gubb namn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Hur stor är chansen? Unge får fotboll mot ansiktet Edit: Kille gör masken mitt på gatan Redigerad 24 augusti, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Hur stor är chansen? Unge får fotboll mot ansiktet Edit: Kille gör masken mitt på gatan Hehe, Första såg ut som något hämtat direkt ifrån AFV Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Haha jag har sökt den! Den låg på Fabba.nu förut men sen tappade jag bort den! Mm, exakt samma här. Gammal goding Haha, Inge är ju inte direkt diskret när han sätter igång sin bandspelare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Hur stor är chansen? Unge får fotboll mot ansiktet Edit: Kille gör masken mitt på gatan 1 på miljonen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 1 på miljonen? Äsch. Det enda som behövs är lite skills Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts