Ceone Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Vet att det finns ett fult tyskt ord som är: slut. Kanske de dom skrattar åt.. tyskar... var på en tysk cs server en gång skulle skriva: "sluta fuska nu" det blev: "****a fuska nu" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Vet att det finns ett fult tyskt ord som är: slut. Kanske de dom skrattar åt.. tyskar... var på en tysk cs server en gång skulle skriva: "sluta fuska nu" det blev: "****a fuska nu" Inte engelska slut då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Vet att det finns ett fult tyskt ord som är: slut. Kanske de dom skrattar åt.. tyskar... var på en tysk cs server en gång skulle skriva: "sluta fuska nu" det blev: "****a fuska nu" Jag har en känsla av dem censurerade bort engelskans ord för slampa, som är "slut". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Eller så kanske dem censurerade det engelska ordet? Skämt :]. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag har en känsla av dem censurerade bort engelskans ord för slampa, som är "slut". Ok! >.< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,874576,00.html Najs, eller? Tihi, det där måste man ju se! Finns filmklippet att få tag på någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Tihi, det där måste man ju se! Finns filmklippet att få tag på någonstans? Hm inte vad jag vet. Sorry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 http://img238.imageshack.us/img238/5302/lolpj3.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Alla känner ju till att om man sitter på högerhanden tills den domnar och sen runkar så känns det som om nån annan runkar av en. Det kan väl kanske duga för svenne cocosnöt men en riktig smygbög tar det hela ett steg längre. Om man istället sitter på kuken tills den domnar känns det som att runka av nån annan. Smygbögigt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Måste testas! *sitter som fan* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Tihi, det där måste man ju se! Finns filmklippet att få tag på någonstans? Yeah yeah. KLICK! Ca 4 minuter in i klippet... Btw. 1:30 in i klippet är det tekniska problem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 En riktig 10 poängare! http://www.maxheadroom.nu/funstuff/kmart.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Sewta lilla huntet. http://img8.picsplace.to/img8/20/maindoghumprwgf34t539hu.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Yeah yeah. KLICK! Ca 4 minuter in i klippet... (:!!! Btw. 1:30 in i klippet är det tekniska problem. Haha! Bästa på länge! @StellHell: Inte dubbelposta (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Haha! Bästa på länge! @StellHell: Inte dubbelposta Jag gör som jag vill om det gått 9 timmar mellan mina posts. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Jag gör som jag vill om det gått 9 timmar mellan mina posts. Det var inget... är trött och uppkäftig. Sorry.. Redigerad 22 augusti, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Lalalalala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Lalalalala Gillade den här bättre (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Gillade den här bättre Gillar man sånt där på sieni så är man efterbliven Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Gillar man sånt där på sieni så är man efterbliven Jag är efterbliven och stolt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts