Patrik Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 En läskig lärare på förra skolan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 En läskig lärare på förra skolan. Skräminte upp mig. Jag kanske möther han på stan imorgon eller något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TKKN Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag visste det! http://img93.imageshack.us/img93/2624/d7ad...67e2c38fdf6.jpg Klicka på länken! Den förlänger ditt liv! *printar ut den* Jaha...nu kan jag gå fram till en tjej med fina pattar och fråga lov om jag får kolla på de, och ha artikeln som bevis att den förlänger mitt liv med några år Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Tror Brainiac på Discovery channel har gjort nån test av det... Det enda dom testade var väl att kolla om man fick lika hög puls om man stirrade på 2 tjejers bröst som om man motionerade på en träningscykel? Eller det kanske är nått avsnitt jag missat oxå, who knows. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Det enda dom testade var väl att kolla om man fick lika hög puls om man stirrade på 2 tjejers bröst som om man motionerade på en träningscykel? Eller det kanske är nått avsnitt jag missat oxå, who knows. Jo, det stämmer, har också sett det avsnittet. Fina flickor för övrigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Fina flickor för övrigt Ja, bra nog oxå... Har för mig att han som tittade på dom fick nästan lika hög puls som han som cyklade med. Redigerad 14 augusti, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jo, det stämmer, har också sett det avsnittet. Fina flickor för övrigt Nästa signatur kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Fina lådor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Fina lådor. Haha, en sån skulle jag vilja ha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Lådor. Fina. Kan man köpa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Detta måste ändå vara Dagens lol, har möljligtvis postats tidigare: Redigerad 14 augusti, 2006 av samuelszon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Detta måste ändå vara Dagens lol, har möljligtvis postats tidigare: Haha jo den där har man sett ett antal gånger, har för mig att den är fake dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Haha jo den där har man sett ett antal gånger, har för mig att den är fake dock. Öh fake? Vadå hur skulle den kunna vara äkta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Öh fake? Vadå hur skulle den kunna vara äkta? ööööh. från en skolkatalog eller liknande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Öh fake? Vadå hur skulle den kunna vara äkta? Nej jag är inte 100 på det men jag har för mig att jag har läst att den ska vara fake. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Nej jag är inte 100 på det men jag har för mig att jag har läst att den ska vara fake. Var det möjligtvis på en nätplats där jobbiga barn med skrivsvårigheter flockas som du läste detta? Redigerad 14 augusti, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Var det möjligtvis på en nätplats där jobbiga barn med skrivsvårigheter flockas, som du läste detta? Det är möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Mmm... cola... GTA: Nice City http://youtube.com/watch?v=zfhZfSVuup4 Redigerad 14 augusti, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Klick Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Y7iUnP2bhNA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts