Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 För att hålla undan disskusionerna från Veckans forumit så lägger jag upp den här... rabarben productions presenterar. *Trumvirvel* Räven raskar över rått ris runt riddarborgen! Disskutera om det är R jag säger eller ouä! Inspelning.wav ouä. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) ouä. så rätt Redigerad 10 augusti, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 För att hålla undan disskusionerna från Veckans forumit så lägger jag upp den här... rabarben productions presenterar. *Trumvirvel* Räven raskar över rått ris runt riddarborgen! Disskutera om det är R jag säger eller ouä! Inspelning.wav Hahahahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 ouä. What he said Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ouäve ouaska övoua ouaått ouis ount ouiddabougen BestOfBlocket. Så kävla kul sida alltså. Var ju nån som sålde sin killes plasma TV om man hätade den innan han kom o tog den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ouäve ouaska övoua ouaått ouis ount ouiddabougen BestOfBlocket. Så kävla kul sida alltså. Var ju nån som sålde sin killes plasma TV om man hätade den innan han kom o tog den Länk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Länk? http://www.bestofblocket.se/bilder/blocket_1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 http://www.bestofblocket.se/bilder/blocket_1.jpg Påminner mig om när min pappa körde taxi och körde en äldre kvinna, som gav honom över 1000 kr i dricks. När han frågade varför så sa hon att det inte var hennes pengar utan hennes man som bedragit henne tidigare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kanske blivit postad förr, men fan vad jag skrattade.... Mammas kommentar: "Vet de om vad det betyder på svenska?" Klicka här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kanske blivit postad förr, men fan vad jag skrattade.... Mammas kommentar: "Vet de om vad det betyder på svenska?" Klicka här hehehe, mailadressen: bajs@bajs.org.uk last updated: July 2006 ©2004 BAJS. All Rights Reserved. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kanske blivit postad förr, men fan vad jag skrattade.... Mammas kommentar: "Vet de om vad det betyder på svenska?" Klicka här Med tanke på att sidan är kopplad till Japan är det inte så förvånande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kanske blivit postad förr, men fan vad jag skrattade.... Mammas kommentar: "Vet de om vad det betyder på svenska?" Klicka här Hahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Det är tydligen bara ibland som det är ett tecken från ovan...!? Allt går tydligen att sälja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 ouä. .... BTW kan du inte säga nått annat med Fler R i t.ex Rallare eller liknande, vart för många mellanrum hörde inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Allt går tydligen att sälja Hahaha! stackarn måste vara i extremt behov av pengar (Och väldigt dum, för det lär ju inte inbringa specilellt mycket pengar) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (Och väldigt dum, för det lär ju inte inbringa specilellt mycket pengar) Säg det till Lovisa, 103 som varit Pernillas största fan i 15 år! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Du borde ha spelat HL2 och Episode 1 för att fatta det roliga... http://hl2orgy.ytmnsfw.com/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Du borde ha spelat HL2 och Episode 1 för att fatta det roliga... http://hl2orgy.ytmnsfw.com/ det där är min humor! Southpark (kolla alla episoderna^^) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Du borde ha spelat HL2 och Episode 1 för att fatta det roliga... http://hl2orgy.ytmnsfw.com/ hhahahah vad sköna, man rullar av skratt Vilket roligt k****ljud! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Lite halv tråkig natt-humor från warpdrive.se : - Gud och jesus satt och spelade tv-spel - Då ringde det på dörren, gud gick och öppnade - Där stod Allah, gud vrider sig bak och frågar jesus - Har du beställt kebab? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts