Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Har kollat ett antal sidor bakåt för att hitta ett filmklipp som jag såg för ett tag sedan. Det var ett filmklipp som låg på Youtube och det var en tecknad film. Filmen handlade om två killar, varav den ena visade några bilder, och berättade en historia utifrån dem.

Den andra killen blev sur, eftersom det bara var snuskigheter i hans berättelse.

Den förse killen (han som visade bilderna) visade bl.a: Kalle med jätteballen, slaskfittan och några mer.

Söker även en till film som hette "Vad tyst det blev" :o

Edit: Hittade "Vad tyst det blev"

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kollat ett antal sidor bakåt för att hitta ett filmklipp som jag såg för ett tag sedan. Det var ett filmklipp som låg på Youtube och det var en tecknad film. Filmen handlade om två killar, varav den ena visade några bilder, och berättade en historia utifrån dem.

Den andra killen blev sur, eftersom det bara var snuskigheter i hans berättelse.

Den förse killen (han som visade bilderna) visade bl.a: Kalle med jätteballen, slaskfittan och några mer.

Söker även en till film som hette "Vad tyst det blev" :o

Edit: Hittade "Vad tyst det blev"

De är gjorda av samma person, du kan browsa alla hans videos under hans andvändarnamn.

http://youtube.com/watch?v=WBPq20KlZoQ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahaa, jag vet att jag kommenterar den här igen, men..Det går inte att få nog av den! :)

Några sköna kommentarer från youtube: "At least they can lipsync better then Ashley Simpson"

"The kid in red has some wicked moves!!!" :lol:

Jag skrattar ärligt talat så jag tappar andan när jag ser den :lol:

Finns det inget sätt att spara filmerna från youtube på datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...