Ceone Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Brudmagnet http://www.blocket.se/vi/8797209.htm?ca=6_s Hahhaha =D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Brudmagnet http://www.blocket.se/vi/8797209.htm?ca=6_s "Doftgran och raggartärningar medföljer vid snabb affär." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Har man en 7 miljoners bil så får man allt tåla lite:Hummer jukning Kom ihåg barn, grilla inte i hissen! Oh-oh! poopie in the tub! Nu har du chansen, skriv låtar åt rosa helikopter-producenterna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Har man en 7 miljoners bil så får man allt tåla lite:Hummer jukning HAhahaha Så jävla rolig sida! Fast vissa gick in för det obehagligt mycket . Förresten, en Hummer kostar inte ens i närheten av 7 miljoner Edit: Satan. Nu blev det en smiley på varje rad. Redigerad 6 augusti, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Förresten, en Hummer kostar inte ens i närheten av 7 miljoner Jodå, det finns Hummrar som du kan få betala runt 7 miljoner för. En toalettstol kostar inte 2 miljoner för det mesta, men vill du ha en i solit guld så får du nog hosta upp en eller två miljoner. Hanna Grafs Hummer betalade hon, och fotbollsgubben hon är tillsammans med, 7 miljoner för. (om man nu skall tro på vad hon sa i sin senaste tv-intervju) Redigerad 6 augusti, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jodå, det finns Hummrar som du kan få betala runt 7 miljoner för. En toalettstol kostar inte 2 miljoner för det mesta, men vill du ha en i solit guld så får du nog hosta upp en eller två miljoner. Hanna Grafs Hummer betalade hon, och fotbollsgubben hon är tillsammans med, 7 miljoner för. (om man nu skall tro på vad hon sa i sin senaste tv-intervju) Hummrarna som är med på den sidan kostar dock bara runt 500.000 http://www.fuh2.com/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Många har säkert sett denna, finns på fragbite om jag inte minns fel. FjortiZzZzaR As kul Fyy det är 18-års gräns på ciggar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hummrarna som är med på den sidan kostar dock bara runt 500.000 http://www.fuh2.com/ Jajaja, jag hatar att ha fel. Tyst med dig och öppna tråden i kväll istället... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 ....... Klick Klick Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hahah jävlar.. Klicka! . (Liknanade), fast med berättande röst.. Fy fan asså! Lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag å D.E hade en historie stund å han berättade en jätte läskig historia Jag varnar Känsliga personer!! här är den: D.E säger: en gång när jag gick på vägen på väg mot affären, det var mörkt, mitt i natten, en gatlampa var den enda ljuskällan.... framför mig hade jag en passage genom mörk skog utan gatlampor.... när jag gick in i skogen hörde jag ett konstigt ljud bakom mig, jag vände mig, men såg inget... jag började springa... forts följer £m|L | Jatte vaermt nue säger: £m|L | Jatte vaermt nue säger: nu kan jag inte sova £m|L | Jatte vaermt nue säger: *håller hårt om nallen* D.E säger: när jag sprang där i skogen så hörde jag ljudet närmare bakom mig, plötsligt kände jag hur något puttade omkull mig med sina vidriga händer..... D.E säger: jag ramlade i backen med en duns och svalde ett löv.... när jag tittade upp såg jag en ohygglig varelse stå över mig... det var.... D.E säger: EN MAHOGNYGRIS!! £m|L | Jatte vaermt nue säger: jette leskit jag tykte det var roligt iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 En gång när jag gick på vägen på väg mot affären, det var mörkt, mitt i natten, en gatlampa var den enda ljuskällan.... framför mig hade jag en passage genom mörk skog utan gatlampor.... när jag gick in i skogen hörde jag ett konstigt ljud bakom mig, jag vände mig, men såg inget... jag började springa... när jag sprang där i skogen så hörde jag ljudet närmare bakom mig, plötsligt kände jag hur något puttade omkull mig med sina vidriga händer..... jag ramlade i backen med en duns och svalde ett löv.... när jag tittade upp såg jag en ohygglig varelse stå över mig... det var... EN MAHOGNYGRIS!! Ihopklippta versionen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 IweX fuskar på seäss! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) IweX fuskar på seäss! OK Redigerad 6 augusti, 2006 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 IweX fuskar på seäss! Gör inte typ de flesta de? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 IweX fuskar på seäss! Jag erkänner väl Gör inte typ de flesta de? näää , bara jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Kan skriva det här så jag slipper få skit i Möt Forumiten tråden. Vice. du postade fel.. posta lajnuxs intervju där istället för histiorien om den där spanjoren, Redigerad 6 augusti, 2006 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Kan skriva det här så jag slipper få skit i Möt Forumiten tråden. Vice. du postade fel.. posta lajnuxs intervju där istället för histiorien om den där spanjoren, Det har han gjort... han editerade bort de! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Det har han gjort... han editerade bort de! Ok. Då vet jag det, det var ju bra eftersom det var det jag ville med min post..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 M [02:00:42] » Stine: Heeei [02:00:50] Meg: Skal vi ikke ta å kline? [02:01:11] » Stine: Sammen med Trine på en trampoline? [02:02:01] Meg: Nja... Da får jeg bare hodepine [02:02:03] * » Stine har forandret navn til » Mindfucker. [02:03:02] » Mindfucke: Da må du ta tablettene dine [02:03:19] Meg: Men de er jo ikke mine! [02:03:29] » Mindfucke: Du kan få av Line [02:03:38] Meg: Men hun vil bare kline.. [02:03:46] » Mindfucke: På en trampoline? =/ [02:04:06] Meg: Ilag med Trine.. [02:04:17] » Mindfucke: Får du ikke hodepine? [02:04:29] Meg: Ja, og derfor må jeg ta tablettene mine [02:04:39] » Mindfucke: De er jo ikke dine [02:04:49] Meg: Nei, derfor må jeg få av Kine HAHAHAHHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts