Eudoros Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Zlatan skippade fotbollsmatch, spelade Playstation istället... http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,867117,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Zlatan skippade fotbollsmatch, spelade Playstation istället... http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,867117,00.html Kan se det framför mig. -Men Zlatan, varför följer du inte med dom andra spelarna och tränar? -Jag trivs bättre här på rummet, och spelar Playstation. Han kanske också är medlem på GTAsajtens forum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Det här är anledningen till att jag älskar Michael Moore. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Många har säkert sett denna, finns på fragbite om jag inte minns fel. FjortiZzZzaR As kul Redigerad 5 augusti, 2006 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Många har säkert sett denna, finns på fragbite om jag inte minns fel. FjortiZzZzaR As kul Man hör ju knappt vad dom säger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Man hör ju knappt vad dom säger VadÅ? Dom pratar ju underbart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Många har säkert sett denna, finns på fragbite om jag inte minns fel. FjortiZzZzaR As kul Spöa. Sen spöa tjejerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Många har säkert sett denna, finns på fragbite om jag inte minns fel. FjortiZzZzaR As kul HAhahahahHHAAHAHAa Så jävla mobbade grabbar Men som sagt, subtitles hade ju inte suttit helt fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 HAhahahahHHAAHAHAa Så jävla mobbade grabbar Men som sagt, subtitles hade ju inte suttit helt fel. Man fattar vissa saker, men ibland "mummlar" dom bara xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Det här är anledningen till att jag älskar Michael Moore. Haha, jävlar i havet. Skulle betala för att få Fred Phelps & co mördade, eller åtminstone känns det så. Trångsynta, äckliga jävlar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Några få skavanker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Några få skavanker? Hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Kraftiga hormonsvängningar eller damp? Edit: Notera klippets namn! Redigerad 5 augusti, 2006 av The_go Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Packad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Asså kolla in denna Tyska unge han har ju rååå damp... Damp unge... Jag har alltid tyckt att tyska ungar e lite konstiga men det här slår alla record med hästlängd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Damp unge... Hahah jävlar.. Klicka! . (Liknanade), fast med berättande röst.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Asså kolla in denna Tyska unge han har ju rååå damp... Damp unge... Jag har alltid tyckt att tyska ungar e lite konstiga men det här slår alla record med hästlängd! Oj..jag..vet inte ens vad jag ska säga. Men det är ju rejält synd om grabben, det är ju en sak som är klar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Asså kolla in denna Tyska unge han har ju rååå damp... Damp unge... Jag har alltid tyckt att tyska ungar e lite konstiga men det här slår alla record med hästlängd! Han låter lite som Hitler... Redigerad 6 augusti, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Brudmagnet http://www.blocket.se/vi/8797209.htm?ca=6_s Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts