Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

JAG ORKAR INTE HÖRA DETTA MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KAN JAG INTE FÅ BLI BEHANDLAD MED RESPEKT??

ALLA SKA TRAMPA PÅ MIG Å JAG ORKAR INTE MED DETTA LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!>:D

Rolig fullgubbe, sparreluder hahaha ^_^

Men HAHA! Vad förväntar du dig att folk ska säga?

Ey broshan! Fett me respekt asså!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ALLA SKA TRAMPA PÅ MIG Å JAG ORKAR INTE MED DETTA LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!>:D

Vilket land lever du i där det är respekt att slå sin morsa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ALLA SKA TRAMPA PÅ MIG Å JAG ORKAR INTE MED DETTA LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!>;)

Fido, du har rätt i att du skall behandlas med respekt, precis som alla andra här. Men du måste ta och varva ner lite grann. Sluta att skryta med att du prylar din morsa. Det är bla. sådant som irriterar folk. Hade min unge försökt prylat mig hade jag adopterat bort ungj*veln med omedelbar verkan.

Bara var trevlig och hjälpsam på forumet så skall du se att du kommer få den eftertrtaktade status du vill ha. :D

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fido, du har rätt i att du skall behandlas med respekt, precis som alla andra här. Men du måste ta och varva ner lite grann. Sluta att skryta med att du prylar din morsa. Det är bla. sådant som irriterar folk. Hade min unge försökt prylat mig hade jag adopterat bort ungj*veln med omedelbar verkan.

Bara var trevlig och hjälpsam på forumet så skall du se att du kommer få den eftertrtaktade status du vill ha. ^_^

Just det, bli lite mer som mig! :D

SlewME där nere: Du kanske vet hur jag var när jag var extremt ny här? Innan jag vart hybernatad dom tre gångerna? Jag ändrade på mig, och nu har jag väl mer respekt än då.

Respekt is everything.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara var trevlig och hjälpsam på forumet så skall du se att du kommer få den eftertrtaktade status du vill ha. ^_^

Lätt för dig att säga som redan är respekterad. Vi som står lite utanför samhället är ju redan nere i skiten imo.

Det är vad man brukar säga, ett första intryck är väldigt viktigt, har man inte det så är det svårt att komma igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lätt för dig att säga som redan är respekterad. Vi som står lite utanför samhället är ju redan nere i skiten imo.

Det är vad man brukar säga, ett första intryck är väldigt viktigt, har man inte det så är det svårt att komma igen.

Du är väl respekterad som fan? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HI, I'M GEORGE ZIMMER, FOUNDER AND CEO OF THE MEN’S WEARHOUSE. 9/11 WAS A LIE. THERE WERE NO TOWEL HEADS. THERE WAS NO AIRPLANE. IN TRUTH I WAS VISITING THE BIG APPLE, SO AS TO COMPARE MY GARGANTUAN MEAT TRAIN TO IT AND LAUGH AT THE GASPING NEW YORKERS AS I POUNDED THEIR BELOVED NAMESAKE INTO BIG APPLE SAUCE. HAVING NOT GOTTEN RELEASE FROM MY CULINARY EXERCISE, I MEANDERED DOWN THE STREET WITH MY VITAL BLOOD ENGORGED SEWER PIPE OUT IN FRONT OF ME LIKE A BLIND MAN'S CANE, LOOKING FOR A HOLE IN THE BACK SIDE OF A WOMAN WHICH I WOULD STRETCH BEYOND HUMAN LIMITS. I SPOTTED AT THAT VERY MOMENT AN ATRACTIVE FEMALE IN A MINISKIRT WAVING AT ME. I SLAPPED HER TO THE GROUND WITH MY ENORMOUS PHALLUS AND QUICKLY RAVISHED HER SKIRT LIKE A STARVED DOG ON A BABY MADE OF STEAK. THE SIGHT THAT AWAITED BOTH SHOCKED AND ENRAGED ME. AFTER SEEING THIS "WOMAN'S" RAISN SIZED WINKY WINKLER,I VOMITED DOWN HIS THROAT THEN PENETRATED HIS ESOPHAGUS, RIPPED OUT HIS SPINE AND PEELED HIS CORPSE FROM MY MONEYMAKER. TO TEACH ALL OF NEW YORK A LESSON FOR LETTING THIS FLAMMING FAG BAG LIVE, I LET LOOSE A SEMENAL FLOOD OF BIBLICAL PROPORTIONS UPON THE TOWERS OF TWO (AT WHOM'S SMALL SIZE I LAUGHED LIKE A CLOWN RAPING AN 8 YEAR OLD), WHICH CAUSED THEM TO COME CRASHING DOWN LIKE ME AFTER A WEEKEND METH BINGE. I MOCKED THE NEW YORKERS AND MADE NIGGER JOKES AS THEY RAN FROM MY EVER EXPANDING CLOUD OF SPERMAZOA, MASTURBATING TO THE LOOKS OF HORROR ON THEIR FACES. THE GOVERNMENT, IN AN ATTEMPT TO SAVE FACE AND BECASUE THEY HATE ARABS MORE THAN JEWS, PAINTED A BOEING 767 ON MY GIGANTIC COCK AND CALLED IT A TERROIST ATTACK. THE FEELING OF PAINTBRUSHES ON MY DICK MADE ME COME AGAIN, AND PRESIDENT BUSH SNORTED UP EVERY DROP BECASUE HE THOUGHT IT WAS COKE. I GUARANTEE IT.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...