kattälskaren Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,...,862890,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,...,862890,00.html Det roligaste är snubbens namn... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Haha.. Självaste gudfadern Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,...,862890,00.html Ja, Ha Ha. Vad fan har du för jävla humor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,...,862890,00.html Kan du säg vad det roliga är när en person to.m är nära på att dö ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Kan du säg vad det roliga är när en person to.m är nära på att dö ? Marlon Brando körde ner en lur i halsen på sin flickvän. Vad är inte roligt med den historien? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Marlon Brando körde ner en lur i halsen på sin flickvän. Vad är inte roligt med den historien? Mjo, faktum är att det inte är han som du syftar på och det vet du. För han dog 2003-2004 om jag inte minns fel. Sry om jag verkar torr, men vissa skämt tål jag inte. Redigerad 26 juli, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Mjo, faktum är att det inte är han som du syftar på och det vet du. För han dog 2003-2004 om jag inte minns fel. Sry om jag verkar torr, men vissa skämt tål jag inte. Allt går att skämta om.. Men det finns gränser. Redigerad 26 juli, 2006 av Sjolander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Allt går att skämta om.. Men det finns gränser. MotsägarN^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Kolla när den smala ska kasta cykeln på den feta fulla killen.. Jobbigt fyllo som skriker. Ojsan. Jag ska nog säga att det nämns ganska många fula ord. Inget för känsliga, som t.ex HOWHOW Redigerad 27 juli, 2006 av Sjolander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Kolla när den smala ska kasta cykeln på den feta fulla killen.. Jobbigt fyllo som skriker. Ojsan. Jag ska nog säga att det nämns ganska många fula ord. Inget för känsliga, som t.ex HOWHOW Sparreluder! Sparreluder! Skön snubbe ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Det är inget kul, det är äckligt. Vet du inte vad gotse är?! Kännslig? jag garvade nästan högt åt bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Kolla när den smala ska kasta cykeln på den feta fulla killen.. Jobbigt fyllo som skriker. Ojsan. Jag ska nog säga att det nämns ganska många fula ord. Inget för känsliga, som t.ex HOWHOW När dom skulle börja slåss i början så hade ju han "icke fulle" snubben värsta gtaupptsällning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Kolla när den smala ska kasta cykeln på den feta fulla killen.. Jobbigt fyllo som skriker. Ojsan. Jag ska nog säga att det nämns ganska många fula ord. Inget för känsliga, som t.ex HOWHOW Hahahahahahha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Kolla när den smala ska kasta cykeln på den feta fulla killen.. Jobbigt fyllo som skriker. Ojsan. Jag ska nog säga att det nämns ganska många fula ord. Inget för känsliga, som t.ex HOWHOW LoL Sparreluder, sparreluder, sparreluder, sparreluder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 LoL, matkrig. Jag vet, den är inte särskilt "dagens lol" men jag tycker den är rolig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 edit va fan? Postade inlägget med bebisen 20:30, men det lagga sönder.. när jag kollade topicen så kom det en post med samma text 2 ggr.. editerade posten så att det stog höhö en gång.. sen efter 30min kom nästa post?! wtf?! edit2: va fan?! bilden bytte post! :S var i den andra nyss.. WTF?! Son of a nerd. Det roligaste är snubbens namn... Ja! Haha! Kolla när den smala ska kasta cykeln på den feta fulla killen.. Jobbigt fyllo som skriker. Ojsan. Jag ska nog säga att det nämns ganska många fula ord. Inget för känsliga, som t.ex HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Älska denna stairjump Säkert varit uppe tidigare men det skiter jag i Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Saddam Och Osama: http://www.youtube.com/watch?v=JqVY04JVqiA Krrossssaaa Kommunismen http://www.youtube.com/watch?v=k1VOhEwdNPU Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts