Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

<Pulvret> Hej nåns om har ett bra tips på mp3-spelare? Jag vill gärna ha en med riktrgt bra ljudkvalitet, jag har nälmigen köpt ett par nya högperstandalurar, shure e3c. Hej jag är en kille på 23 bast. Jag upptäckte min homosexualitet för drygt ett år sedan och har accepterat den först nu. Jag söker en snygg, rolig, sport- och modeintresserad kille hör av dig till *********@hotmail.com för ett eventuellt förhållande. Tacksam för snabba svar. Puss på förhand.ilket märke ska mna satsa på???

<Pulvret> VAFAAAAAAN

* Quits: Pulvret (Signed off)

:huh::lol::)

Edit.

Den kanske är gammal, men jag upptäckte den nu och den är ju så förbaskat kul.

Fattar inte?

Är det roliga att han är homosexuell?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte?

Är det roliga att han är homosexuell?

Det roliga är att V:et i "Vilket" ersattes av en man- söker- man- kontaktannons. Han har väl klistrat in en annons Ctrl + C - Ctrl + V någonstans. Sedan när han skulle skriva "Vilket" råkade han väl komma åt Ctrl när han skrev V:et. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roliga är att V:et i "Vilket" ersattes av en man- söker- man- kontaktannons. Han har väl klistrat in en annons Ctrl + C - Ctrl + V någonstans. Sedan när han skulle skriva "Vilket" råkade han väl komma åt Ctrl när han skrev V:et. :huh:

"Råka" komma åt. Han är som vilken nomal person som hellst och vill börja sina meningar med stor bokstav. Shift + Bokstav. Nu blev det dock Ctrl, och ett lustigt meddelande. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis drog med mig till hans "magiska soprum" för att bevisa att det faktiskt VAR magiskt, jag var dock skeptiskt till det.

Han hade alltså innan hittat en dator med DDR-ram-minnen, TV-kort, även ett komplett Logitech Dinovo-tangenbord med mus (värt över 1000 kr idag), en 18" plattskärm (som han använder nu), samt joysticks osv.

Så vi kommer ner dit och det ser ut att vara mycket grejer, men inget speciellt ser jag.

Efter 15 minuter har vi hittat en HELT komplett IBM Thinkpad T20 (PIII 700 MHz), en scanner, ljudkablar, DVD-brännare från en annars tom dator samt en HP Jornada...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis drog med mig till hans "magiska soprum" för att bevisa att det faktiskt VAR magiskt, jag var dock skeptiskt till det.

Han hade alltså innan hittat en dator med DDR-ram-minnen, TV-kort, även ett komplett Logitech Dinovo-tangenbord med mus (värt över 1000 kr idag), en 18" plattskärm (som han använder nu), samt joysticks osv.

Så vi kommer ner dit och det ser ut att vara mycket grejer, men inget speciellt ser jag.

Efter 15 minuter har vi hittat en HELT komplett IBM Thinkpad T20 (PIII 700 MHz), en scanner, ljudkablar, DVD-brännare från en annars tom dator samt en HP Jornada...

Haha... Stöldgods? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...