Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

<Pulvret> Hej nåns om har ett bra tips på mp3-spelare? Jag vill gärna ha en med riktrgt bra ljudkvalitet, jag har nälmigen köpt ett par nya högperstandalurar, shure e3c. Hej jag är en kille på 23 bast. Jag upptäckte min homosexualitet för drygt ett år sedan och har accepterat den först nu. Jag söker en snygg, rolig, sport- och modeintresserad kille hör av dig till *********@hotmail.com för ett eventuellt förhållande. Tacksam för snabba svar. Puss på förhand.ilket märke ska mna satsa på???

<Pulvret> VAFAAAAAAN

* Quits: Pulvret (Signed off)

^_^:P:P

Edit.

Den kanske är gammal, men jag upptäckte den nu och den är ju så förbaskat kul.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<Pulvret> Hej nåns om har ett bra tips på mp3-spelare? Jag vill gärna ha en med riktrgt bra ljudkvalitet, jag har nälmigen köpt ett par nya högperstandalurar, shure e3c. Hej jag är en kille på 23 bast. Jag upptäckte min homosexualitet för drygt ett år sedan och har accepterat den först nu. Jag söker en snygg, rolig, sport- och modeintresserad kille hör av dig till *********@hotmail.com för ett eventuellt förhållande. Tacksam för snabba svar. Puss på förhand.ilket märke ska mna satsa på???

<Pulvret> VAFAAAAAAN

Edit.

Haha :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<Pulvret> VAFAAAAAAN

Edit.

Men lol... :wub:

Smygreklam...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...