kattälskaren Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 "Bevis and Butthead"?? nej,love atyllicy typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Lol, "attylicy" Du kanske menar Actually. Och visst, mycket farligt ^^ en romantisk komedi...snusk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Ehhh...? LoL? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,504378,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Lol, "attylicy" Du kanske menar Actually. Och visst, mycket farligt ^^ en romantisk komedi...snusk! Hur bra var du på Engelska när du var 9? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Hur bra var du på Engelska när du var 9? Bättre än attylicy iaf...9 år...hmm vilken klass går man i då förresten? 3:an va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Hur bra var du på Engelska när du var 9? Det var inte det som var mest lol utan att han tyckte att det var snusk! Jag har inte sett filmen men jag antar att dom typ kysstes och sen klippte dom precis när han drog av henne tröjan, med tanke på att det är en amerikans, romantisk komedi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,504456,00.html detta e farligt men fan vad jag garvade när jag såg överskriften! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Det var inte det som var mest lol utan att han tyckte att det var snusk! Jag har inte sett filmen men jag antar att dom typ kysstes och sen klippte dom precis när han drog av henne tröjan, med tanke på att det är en amerikans, romantisk komedi. amerikansk? verkar rätt brittisk för mig men jag har väl fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,504456,00.html detta e farligt men fan vad jag garvade när jag såg överskriften! HHHAHHAHHAHAHAH!GAHAAHHH!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Bättre än attylicy iaf...9 år...hmm vilken klass går man i då förresten? 3:an va? jag ska börja trean,det är sommarlov Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 omfg. jag visste knappt vad skillnaden mellan dator och skärm var då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 omfg. jag visste knappt vad skillnaden mellan dator och skärm var då haha inte jag heller! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 jag kan typ allt om data och läser data tidningar på dass och så,sitter med en nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 haha inte jag heller! jag visste det när jag var 6-7 nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 jag kan typ allt om data och läser data tidningar på dass och så,sitter med en nu jag tror inte du kan allt om "data" för du kan inte ens stava rätt till det men du kan nog mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 mycket ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 jag kan typ allt om data och läser data tidningar på dass och så,sitter med en nu HAHAHAHAA! Det där är dagens lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 lite smått.. men hur kul är det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 jag kan typ allt om data och läser data tidningar på dass och så,sitter med en nu haha den var ganska kul! men om du ska börja 3:an, ska man ens veta vad GTA är då? Då ska man ju roa sig med bay blades eller pokémon... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 haha den var ganska kul! men om du ska börja 3:an, ska man ens veta vad GTA är då? Då ska man ju roa sig med bay blades eller pokémon... håller med lite där. men det börjar spåra ur till åftåpik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts