I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Jävla dubbel klick.. Redigerad 11 juli, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ytterligare en jävligt cool grej som linuxanvändare får men windowsanvändare får bli utan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ytterligare en jävligt cool grej som linuxanvändare får men windowsanvändare får bli utan. OMG där har man nått att göra tråkiga nätter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Det där såg lite... roligt ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Det där såg lite... roligt ut Gör den? --- För att inte kännas som en spammer så panik-uploadar jag en rolig (imo) bild http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/22-wrm.jpg Redigerad 11 juli, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 http://img467.imageshack.us/img467/7852/arguing6ju.jpg http://img478.imageshack.us/img478/236/fonzi7qn.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 http://img125.imageshack.us/img125/8145/zidanepresidente6dk.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Kan rekommendera alla att se dokumentären om Christiania. Skitkul att se alla desperata knarkare, speciellt han ledaren, förlöjliga sig själva inför kamerorna när dom försöker skrämma polisen Alla som bor där och deras bortförklaringar är jävligt roliga dom också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Kan rekommendera alla att se dokumentären om Christiania. Skitkul att se alla desperata knarkare, speciellt han ledaren, förlöjliga sig själva inför kamerorna när dom försöker skrämma polisen Alla som bor där och deras bortförklaringar är jävligt roliga dom också. The Dude R2D2 du som skall vara så sofistikerad gör mig verkligen besviken. Har du ens varit i allas vårt Christianien? Innan jag dömmer dig på förhand så vill jag säga att många som inte har varit där inte skall uttrycka sig om det. Nej, Christianen är inte en fristad skapad för drogen som så många verkar tro. Ta reda på fakta innan ni yttrar er... @The Dude: Ursäkta att jag förhastade mig. Redigerad 11 juli, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 The Dude du som skall vara så sofistikerad gör mig verkligen besviken. Har du ens varit i allas vårt Christianien? Innan jag dömmer dig på förhand så vill jag säga att många som inte har varit där inte skall uttrycka sig om det. Nej, Christianen är inte en fristad skapad för drogen som så många verkar tro. Ta reda på fakta innan ni yttrar er... Du är förvirrad. Det var Ärrtvå som skrev inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Du är förvirrad. Det var Ärrtvå som skrev inlägget. Fasen jag som just editerade. Daim du tog mig på bar gärning... Redigerad 11 juli, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Fasen jag som just editerade. Daim du tog mig på bar gärning... Hrm. Ursäkta. Jag hade tråkigt. http://img321.imageshack.us/img321/3423/daim4hc.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Dansbandsversion av Boten Anna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Nej nu måste jag säga det. Tre sidor bak i "Boten Anna" och tre eller fyra sidor bak i "dagens lol" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Klassiker varning för grovt språk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Nej nu måste jag säga det. Tre sidor bak i "Boten Anna" och tre eller fyra sidor bak i "dagens lol" Doh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 The Dude R2D2 du som skall vara så sofistikerad gör mig verkligen besviken. Har du ens varit i allas vårt Christianien? Innan jag dömmer dig på förhand så vill jag säga att många som inte har varit där inte skall uttrycka sig om det. Nej, Christianen är inte en fristad skapad för drogen som så många verkar tro. Ta reda på fakta innan ni yttrar er... @The Dude: Ursäkta att jag förhastade mig. Oj. Förlåt. Jag generaliserade. Man bor inte där för knarket, man bor där för friiiiheten och gemeeenskapen, knarket är bara en liten detalj. Men min poäng var i alla fall inte hur löjligt det är att alla verkar tycka att Christiania är en helig stad och frihet och allt sånt. Den var dokumentären. Har du sett den? Det jag tyckte var löjligt är hur några av dom som bor där reagerar när polisen stormar Pusher Street. Okej, så Christiania är inte alls en fristad för droger, men ändå blir dom helt hysteriska när polisen stormar just droggatan. Och han ledaren var ju helt sjuk, försökte styra polisens arbete. Blev till och med arresterad. Det ger inte direkt något seriöst intryck av fristaden heller. Sen såg jag också hur dom hjärntvättar barnen. När två poliser gick fram så frågade en liten stöddig 7-årig flicka varför dom gjorde det och sa att om poliserna bara gör det för att deras chef säger det så skulle dom också hoppa från ett höghus om deras chef sa det. Herregud. Och han ledaren framställs som en hjälte av hans dotter när han bråkar och är allmänt våldsam av polisen. Hmm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) http://www.bartoll.com/snelhest/images/jettejetteklad.jpg Redigerad 11 juli, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts