BroDD Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Ja, man borde nog sluta spela trummor för att man inte kan få ståfräs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Varning! Följande cencur är extremt professionelt gjord! http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/Hahahahaha.PNG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Varning! Följande cencur är extremt professionelt gjord! Garvade arslet av mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Det "C" ni ser här på Steve-O's handled var en tatuering som han gjorde under ett vad. Han bestämde sig för att ta bort den... Före: Klicka för efter... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Det "C" ni ser här på Steve-O's handled var en tatuering som han gjorde under ett vad. Han bestämde sig för att ta bort den... Före: http://media1.break.com/dnet/media/content/pic3528.jpg Klicka för efter... Aj. Hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Hur orkar dom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Shakira - Hips Don't Lie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Hur orkar dom? Haha, snart är det väl olagligt att använda meningar man hittar på internet! © Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Kolla på Game-On @ TV4 Plus.. Ett sånt där vanligt program där man ska gissa ord och sånt.. Blir så irriterad.. frågan är "Var är jag?" och ledtrådarna dom har givit än så länge är: Känguru Krokodiler Koalor Sidney Down Under Ligger söderut Omgivet av vatten Varmt Sen har dom också visat olika bokstäver av namnet, olika delar av namnet ett antal gånger, t.ex. Aust.....n, A...ra..lien, Aust..lien... Dom har hållit på i 30 minuter än så länge.. Hur många samtal vill dom få in? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Kolla på Game-On @ TV4 Plus.. Ett sånt där vanligt program där man ska gissa ord och sånt.. Blir så irriterad.. frågan är "Var är jag?" och ledtrådarna dom har givit än så länge är: Känguru Krokodiler Koalor Sidney Down Under Ligger söderut Omgivet av vatten Varmt Sen har dom också visat olika bokstäver av namnet, olika delar av namnet ett antal gånger, t.ex. Aust.....n, A...ra..lien, Aust..lien... Dom har hållit på i 30 minuter än så länge.. Hur många samtal vill dom få in? vadå, har ingen kommit på ordet än? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 vadå, har ingen kommit på ordet än? Under hela programmet så har hon snackat om att det inte finns några kuggfrågor. Man behöver bara ringa in o säga landet. Det ringde dock en snubbe för ~20 minuter sen. Då frågade hon plötsligt vad huvudstaden i AUSTRALIEN var. Han svara fel (Sidney).. Nu dock, efter 45 minuter (när programmet är slut) så släpper dom förbi ännu ett samtal. Då ställdes samma fråga "Vad är huvudstaden i AUSTRALIEN?" Hon som ringde in svarade rätt. Nästa fråga blev "Vilket land är jag i?" Hon svarar "Australien"... Liksom.. wtf? Ajja, nån vann till slut iaf.. Undrar hur mycket pengar dom tjänade där.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Under hela programmet så har hon snackat om att det inte finns några kuggfrågor. Man behöver bara ringa in o säga landet. Det ringde dock en snubbe för ~20 minuter sen. Då frågade hon plötsligt vad huvudstaden i AUSTRALIEN var. Han svara fel (Sidney).. Nu dock, efter 45 minuter (när programmet är slut) så släpper dom förbi ännu ett samtal. Då ställdes samma fråga "Vad är huvudstaden i AUSTRALIEN?" Hon som ringde in svarade rätt. Nästa fråga blev "Vilket land är jag i?" Hon svarar "Australien"... Liksom.. wtf? Ajja, nån vann till slut iaf.. Undrar hur mycket pengar dom tjänade där.. Vet. En gång var det Zlatan.. Dom hadde visat Z....n och .l.tan och a. Iaf hadde dom visat hela ordet i omgångar och ledtrådar var "Väldigt aktiv just nu"och sånt. Hatar Game-On Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Haha, snart är det väl olagligt att använda meningar man hittar på internet! © Men det är ju smart att poliserna lägger pengar på det. Det är ju många skrivare som förlorar hela sin imkomst för att folk stjäl varandras meningar. Det är även många som stjäl mina skämt, utan att betala. Vad ska jag leva på? Kolla på Game-On @ TV4 Plus.. Ett sånt där vanligt program där man ska gissa ord och sånt.. Blir så irriterad.. frågan är "Var är jag?" och ledtrådarna dom har givit än så länge är: Känguru Krokodiler Koalor Sidney Down Under Ligger söderut Omgivet av vatten Varmt Sen har dom också visat olika bokstäver av namnet, olika delar av namnet ett antal gånger, t.ex. Aust.....n, A...ra..lien, Aust..lien... Dom har hållit på i 30 minuter än så länge.. Hur många samtal vill dom få in? Dom tar ju in dom sämsta som ringer in, dom vill ju få ihop så många pengar som möjligt (och ge ut så lite som möjligt). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Aj. Hur? Jag vet faktiskt inte. Men det ser ut som att praktpuckot använt en tändare, eller ännu värre; en blåslampa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Vet inte vad ni tycker, men jag finner denna mycket rolig MacGyver is awesome ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 En till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Hahaha, fyfan vad frän! Mista Ladykillah. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) "How many times do YOU get laid tonight?" Redigerad 3 juli, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Bästa Chuck Norris skämtet nånsin.. Actually, det ENDA bra Chuck Norris skämtet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts