BroDD Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Om du har filmen så kan jag förklara. I sagan om ringen när Sam och Frodo står ute på åkern och sam säger "om jag tar 1 till steg så kommer det vara det längsta jag nånsin har varit ifrån Fylke" så ska man kolla i bakgrunden. Det är borta på dvdn, på vhs ska det synas... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Faran med att gifta sig på stranden... Svensk midsommar: http://www.trist.nu/index.php?page=video&link_id=1551 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Faran med att gifta sig på stranden... BWAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!! OMG!!!! TITTIES!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Snart kommar RavenE och Runkar för dem Redigerad 1 juli, 2006 av iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Snart kommar RavenE och Runkar för dem HEheHEehHEeHE!1111! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 HEheHEehHEeHE!1111! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 David Hasselhoff does it again Danskar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Och det är bla den tidningen som jag läste att man kunna se springan på benet och bilen som åker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Har den på VHS... ska kolla om de syns nån bil Edit: Ser ingen bil.. var ska den vara? Edit2: Jaha, röken.. Ser dock ingen bil.. xD Redigerad 1 juli, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Har hört att man kan se ett flygplan under ''teh attack of helm's deep* '' OMG Redigerad 1 juli, 2006 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Grannfejder i Skåne. Vad bråkar dem om egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Själva filmen är inte så fasligt överrolig men tråden på Flashback.info är helt jävla sanslös! Har läst fram till sida 20 nu och skrattat mig hes åt alla som gräver i det förflutna; det är fanimej inte klokt! De analyserar allt in i minsta detalj och lyckas tillochmed spåra upp snubben i rutig skjorta (!!!) som i sin tur svarar på allt som tidigare varit ett höljt i dunkel! FB-tråden: http://www.flashback.info/showthread.php?t=101849 Killen i rutig skjorta a.k.a. "Kniven" a.k.a. Shabo http://www.lunarstorm.se/_shabo_ På tal om det hittade jag två skumma gästboksinlägg i _shabo_s Lunar-GB, ta en titt: Söndag 18:e juni 2006, kl 18:01 SaraaLarsson F17 från Malmö i Skåne län jaha okej. Men så som man ser här på lunar o på andra ställen så verkar det ju inte vara som om att du har lagt det bakom dig, men om du säger det så okej. Lite klantigt att råka lägga den i fel mapp men men sånt händer väl. mm min familj har verkligen lagt allt bakom sig men när hela jävla malmö har filmen och en av huvudpersonerna sitter på Lunarstorm och snackar om den med en massa utomstående då kan man lätt bli förbannad, det tror jag du också hade blivit eller hur?. Ha de bra. Söndag 18:e juni 2006, kl 18:02 (Direkt efter! Hmm.) SaraaLarsson F17 från Malmö i Skåne län Pappa läste dina gb och han säger att ni nästa gång kanske träffas över en öl på lilla torg. han har inget otalt med dig om det är så du ser på saken. Ha det bra // familjen Larsson/Olsson Oxie:) Kan "pappa" i det här fallet vara den mytomspunne Jeans-Micke som idag arbetar som murare? Fantastiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Snart kommar RavenE och Runkar för dem Haha, så nu är jag känd här på forumet som "den runkande forumiten". Aja, det är något iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Grannfejder i Skåne. Vad bråkar dem om egentligen? Ungdomarna har "busat" en massa innan det där skedde. Fanns/finns en aplång tråd om det där på Flashback, någon boende i området berättade. Alla i videon är hur grymma som helst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Haha, så nu är jag känd här på forumet som "den runkande forumiten". Aja, det är något iaf.. Men..... Men..... Men jag då? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Men..... Men..... Men jag då? :'( Hmm, det har du rätt i. Det är ju jag som skapar topicarna med innehållet som du runkar till Då kan du vara "Den runkande forumiten" och jag "den kåta forumiten" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Ungdomarna har "busat" en massa innan det där skedde. Fanns/finns en aplång tråd om det där på Flashback, någon boende i området berättade. Alla i videon är hur grymma som helst. Hade de verkligen det? Ska man tro killen i rutiga skjortan var ju gamlingarna alkisar och började bråka på riktigt efter att någon kallat kvinnan hora. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Hade de verkligen det? Ska man tro killen i rutiga skjortan var ju gamlingarna alkisar och började bråka på riktigt efter att någon kallat kvinnan hora. Jag vet ju inget med säkerhet. Tycker Palmegruppen borde utreda bråket istället för Palmemordet, de kommer ju ändå ingen vart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Viva la Bam - Favorit-avsnittet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Sagan om de bannlysta är kasnke gammla för er. Men jääävligt roliga sagan om de bannlysta Gandalf´s röst äger Redigerad 2 juli, 2006 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts